Mayıs 06, 2015

Met Gala / 2015


Ne Met Gala’ymış beeee diye bağırıp duruyorum sabahtan beri. Resimler bak bak bitmiyor, her yıl olduğu gibi bu yıl da herrrrkes akın etmiş etkinliğe. Uzun upuzun dolu dolu bir yazıya hazırsan başlıyorum sevgili okur..

Her yıl belli bir konsept çerçevesinde Metropolian Museum of Art’ta düzenlenen modanın Oscarları organizasyonun bu yıl için teması China: Through the Looking Glass idi. Ben uzak doğu esintileri beklerken yine kimse konsepti siklememişti tabi.. Madem herkes kafasına göre takılacak neden her yıl bir konsept belirleniyor anlamıyorum..

Neyse, en beğendiklerimle başlıyorum hızlıca,

Sienna Miller


Sienna Miller'ın konseptle uyumlu olsun olmasın kırmızı Thakoon pantolon-ceket takımına baaayıııldııımm! Bu maskülen tarz zaten oldum olası hoşuma gitmiştir bu şekilde güzel örneklerini görmek mutluluk verici.

Sarah Jessica Parker


Sanırım hayatımda ilk kez Carrie Bradshaw karakteri dışında Sarah Jessica Parker'ı beğendim. Zaten her yıl temaya uygun şekilde en uygun kostümleri seçen SJP, bu yıl Philip Treacy'nin tasarımı baş aksesurı ve H&M elbisesiyle son derece şıktı. Başındaki kocaman şeyle 20 yılda bir saray dışına çıkıp halkını selamlayan piremses gibi valla SJP. Biraz yaşlı bir piremses ama olsun :)

Fan Bingbing


Hem gecenin temasına uygun hem kullanılan renkleri harika bir Christopher Bu elbise ile gelmiş Fan Bingbing. Bu komik isimli kızı uzun zaman önce Cannes film festivali kırmızı halısında gördüğümden beri beğenirim, hiç kötü bir tercih yaptığını görmedim. Sabahtan beri de bu rengarenk tasarım harikası pelerinle aşk yaşıyorum.

Jessica Chastain


Met Gala'nın en giderli modaevleri Givenchy ve Versace idi. En giderli renkler de altın/gümüş metalik tonlardı. Jessica da altın rengi Givenchy bir kıyafet giymiş. Zırh gibi dikilmiş elbise, Jessica'nın maşallah etine dolgun vücudunu iyice ortaya çıkarmış. Ahh benim de böyle tombik memişlerim, iri popom olsaydı ben de böyle kıyafetleri üzerimden çıkarmazdım.. Upuzun kızıl saçları kısa gözüküyor umarım göz yanılmasıdır, kıymamıştır saçlarına.

Anne Hathaway


Bilen bilir bu kadından tikkksinirim. Kendi kendini bitiren salağın teki bence. Ama bu nasıl elbisedir yaa? Aferin kız kedi olalı bir fare tutmuşsun yani bu harika Ralph Lauren elbiseyle. Komik gözüken yarım kolları, ayine gidecekmiş efektli kapşonu ve kısalması gereken eteği bir kenara bırakırsak elbise Anne'in üzerinde jilet gibi çok güzel duruyor. Nasıl bir korse giymişse artık çok beğendim. İyi dikiş kötü bir elbiseyi bile kurtarır böyle.

Rosie Huntington-Whiteley


Ay yeter! Valla tansiyonum düştü limonumu getirin banaa! Yahu kadın daha ne kadar güzel olacaksın sen bende seni övecek laf kalmadı. Hayvansı güzelliğini Versace elbisesiyle arttıran Rosie de gecenin konseptini iplemeyenlerden ama olsun o ne isterse yapar o bizim bebeğimiz. Kendisine ayrı, bol pencereli şampanya rengi ışıl ışıl elbisesine ayrı öpücüklerimi yolluyorum..

Jennifer Lopez


Gecenin en "aç aç aç daha da aç ohh aç!" isimlerine geldi sıra. Başı tabi ki en kıdemli isim Jennifer Lopez çekiyor. İnanmazsınız bu sefer Zuhair Murad değil, Versace giymiş hatta geceye de Donatella Versace ile katılmış. Elbiseyi sevmedim, J.Lo'ya da yakıştırmadım ama aslında bu tam onun tarzı bir elbise. Yine de 45'inden sonra bile böyle olması ve o koca götün hatrına haddimi bilip susuyorum.

Beyonce


Beyonce'ye orasını burasını açmak ne zaman yetti ki zaten? Neyse bu Givenchy elbiseyi beğendiğim için çok uzatmayacağım lafı. Evet ne olmuş beğendim, Beyonce'ye de yakıştırdım, ancak o taşıyabilirdi böyle bir tasarımı. Rengarenk işlenmiş taşları falan çok içime sindi yani benden başka kimse beğenmemiş olsa da..

Kim Kardashian


Tabi ki onsuz bir etkinlik olacağını düşünmediniz herhalde? İllüminati desenli transparan Roberto Cavalli elbisesiyle Kim Kardashian yine herkesten rol çaldı gecede. Bana artık çok avam geliyor bu halleri yaa. Habire her yerde kocişiyle el ele kıç kıça baydı artık.. Kanye desen zaten ayrı bir mal. Ayhh içim kıyıldı devam ediyorum.

Kendall Jenner


Ahh Kendall yılan Kendall sinsi Kendall.. O çocuksu saf tipinin altında henüz 19 yaşında bir şeytan yatıyor bence. Ortamdaki herkesle yatan, yalanla dolanla milleti birbirine düşürüp sonra herkese "ben hep yanındayım şekeriiiiim" ayağı yapan yelloz kız tipi var onda tam. Yeşil, işlemeli Calvin Klein elbisesini sevdim, kız zaten at gibi baya da yakışmış ama yine de kötüsün Kendall. O ailenin en kötüsü sensin ben gözünden anlarım adamın!

Solange Knowles


Al işte bir gerizekalı kızkardeş daha.. Her daim arkasında durduğum çok sevdiğim Solange'ın bu Giles Deacon elbisesi hakkında hiç konuşmak istemiyorum.. Hımm evet aşırı yaratıcı oo çok özgün bir tasarım resmen üzerinde galaksi patlamış bayıldık cnm ......

Lady Gaga


İşte bak gecenin temasını özümsemiş bir isim. Valla Lady Gaga oldu bence, hem de baya iyi oldu. Kimonomsu ceketi, önündeki kocaman fiyongu, baş aksesuarıyla gecenin en iyilerindendi. Balenciaga tasarımlarını tercih etmiş yetmemiş Alexander Wang'i de koluna takmış. Kalan kokulu öpücüklerimi de ona yolluyorum.

Miley Cyrus


Al bir garabet daha. İğrenç kadın yaa şu surata bak kızım ağzınla iç şu uyuşturucuyu götünle değil ne hale gelmiş yüzü gözü. Standart bir Balenciaga giymiş, pek bir esprisi olmayan kıyafeti beğenmedim. Garip renkteki saçları da kötü. Amaan Miley'nin nesi iyi ki zaten?

Cara Delevingne


Cara, gecede farklı bir şey denemiş bence başarılı da olmuş. Meşhur ünlü dövmecisi Bang Bang'e çizdirdiği dallı budaklı geçici dövmeleriyle herkesten farklıydı. Geçen yıl giydiği Stella McCartney kıyafetine çok benzeyen bir tulum giyip kendini tekrar etmiş olsa da kırmızı halıda kendine pek uymayan tasarımlar tercih etmeyi seviyor Cara Delevingne. Bir gün Bang Bang'e inşallah ben de kendimi dövdürürüm diyor, yazıya devam ediyorum.

Emily Blunt


Uzak Doğu temasını güzel yorumlayan bir başka isim de Emily Blunt'tı. Mavi tonlarındaki elbisesi ve pelerini Prada. Sade iddiasız ama şık bir tasarım olmuş. Met Gala'da pek çok pelerin gördük bu yıl her biri de ayrı güzeldi. Bu da onlardan biri.

Dakota Johnson


Duru güzel Dakota'nın kıyafetinden ziyade yeni kestirdiği kısa saçları beni benden aldı. Kısa saça geçip de çirkin olan tek bir kadın yok zaten, Dakota da çok güzel olmuş. Göğüs kısmı fazla iğrelti duran elbisesi Chanel. Son zamanlarda olduğu gibi bu Chanel'i de beğenmedim pek. Karl biraz formdan düştü son zamanlarda diyeceğim ama linç edilmekten de korkmuyor değilim :)

Reese Witherspoon


Geçenlerde izlediğim Wild filminden sonra kendisine kaybettiğim tüm sevgimi geri kazandığım Reese, halıyla bir bütün olmak suretiyle Jason Wu tercih etmiş. Genç ve daha çok parlaması gereken bir tasarımcı bence Jason Wu. Renginden kaybetse de elbise hoş olmuş, Reese zaten genelde bu tarz elbiselerin insanı. Işıl ışıl kolyesi kendine özel olarak tasarlanmış bir Tiffany. Bu arada Wild filmi demişken izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Ay hadi kendi reklamımı da yapayım bu arada, bir süredir Wild gibi pek çok film ve diziyle ilgili tavsiye yazıları yazdığım www.film-onerileri.com 'a bakmayanı dövüyorlarmış :)

Jennifer Lawrence


Uzun zamandır ortalarda gözükmeyen Jennifer Lawrence kötü bir Dior'la katılmış Met Gala'ya. China konseptiyle uymasını bırak, aşırı zengin selebriti tarzının bile yanından geçmeyen elbisenin aynısını Beşiktaş pazarında orada olmasa Terkos'ta bulabileceğime eminim. Ortalarda olmadığı sürede egzotik adalar turu yapıyordu herhalde Jennifer, bronz teni çok güzel gözüküyor.

Selena Gomez


Ashdsjds yaa çok acınası bir görüntü değil mi bu? Resmen gelinliğiyle gelmiş Selena. Kıyamam kız heves etmiş resmen :) Ortamların ünlü gelinlik tasarımcısı Vera Wang tasarımı tercih etmesi bu yorumumu doğrular nitelikte bence. Ay Allahım yaa duvağı bile var geyşa olmaya çalışmış belli ki ama olmamış yazık.

Rihanna


Gün boyu bu Rihanna ile ilgili yeterince geyik döndü. Bu Guo Pei tasarımı kaftanı mutlaka görmüşsünüzdür. Ben sabah daha uyanamamışken gördüm bunu günüm resmen bok gibi geçti. Omlete benzeten, pizzaya benzeten, yuvarlak kıymalı yumurtalı pideye benzeten herkes çok haklı. Pembe-sarı seçimiyle iyice çingen kızının nişan törenine çevirmiş orayı. Kaftanın üzerindeki işlemeleri yapan insan kör olmuş mudur bilemem ama baktıkça benim gözlerim kanadı. Ama yine konuşuldu Rihanna, istediğini aldı yani.

Adrian Brody - Justin Bieber


Ay sonunda yazının sonuna geldik! Okumuşsunuzdur inşallah sabredip, benim parmaklarım felç oldu çünkü. Kırmızı halı yazılarında erkeklere yer vermek pek adetim değildir ama Adrian ve Justin'in ceket tercihleri es geçilecek gibi değildi. Pek çok kadından daha şık gözüktükleri kesin. Kaderde Justin Bieber'ı övmek de varmış hala şaşkınım..

Ben artık tutmayan parmaklarımı fizik tedaviye götürüyorum ve mümkünse 1 yıl daha bu kadar çok insanın katıldığı, çoğunun da fiyasko olduğu başka bir ödül töreni izlemek istemiyorum. Umarım seneye temaya uyma zorunluluğu gelir. Valla beynim yanıyor benim böyle.

1 yorum:

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter