Mayıs 24, 2015

Cannes Film Festivali 4-5-6-7-8 / 2015


Festival dolu dizgin devam etti. Yeni filmler, 'aa bu yaşıyor muydu yaa' dediğimiz oyuncular, yönetmenler.. derken son güne gelindi neredeyse. Ben de hızlıca son günleri yakalamak için 4-5-6-7-8. günleri bir yazıda topladım, bakalım bu günlerde kimler kırmızı halıdan bizi memnun etmek ya da çıldırtmak için geçmiş,

Diane Kruger



Cannes film festivalinin her yıl en şık ilk 3 isminden biri mutlaka Diane oluyor. Sadece burada değil her yerde hep doğru şeyi giyen biri o. Henüz çekimlerine başlanmayan Maryland filminin tanıtımı için kırmızı halıda giydiği sırt dekolteli elbise Prada. Aslında ön kısımdaki desenin arkada da olmadığı kıyafetler çok rahatsız edici gelir bana ama bu Prada tek kelimeyle harika. Yan tarafta belli belirsiz gözüken bacak dekoltesini çok sevdim. Her zaman çok doğal tarzdaki saçı ve makyajını da öyle.
Photocall'da giydiği gök mavi elbise önündeki kocaman gülden anlaşılacağı gibi Dolce&Gabbana. Br yerde gül varsa orda Dolce&Gabbana mutaka olmalı zaten. Elbisenin her şeyini sevdim ama o sırt kısmı yok mu bayıldım! Kocaman taşlı düşmeler çok şık gözüküyor. 4. günün en iyisi kesinlikle Diane Kruger'dır.

Naomi Watts


Gus Van Sant'ın son filmi The Sea of Trees filminde başrol oynayan Naomi Watts ve Matthew McConaughey filmin galası için 4. günde kırmızı halıdaydı. Mathew'un yeni imajı için bıraktığı sakalı ve Dolce&Gabbana takımını çok beğendim. Naomi'nin Armani Prive elbisesi konusunda da kararsız kaldım açıkçası. Rulo gibi gözüken kıyafet benim tercih edeceğim bir şey değil kesinlikle ama ne bileyim ona yakışmış sanki. Önümüze gelene yüz tekme modunda halıda yürümeseler iyiymiş :)

Natalie Portman


İşte bunun olacağını tahmin etmiştim. İlk günkü kötü görüntüsünü kendinisini çok sevdiğim için görmezden geldim ama devam eden günlerde de kötü tercihler yaparsa artık kendimi tutamayacağımı biliyordum. Şu an olan da bu.. Hem başrolünde olduğu, hem yönetmenlik ve senaristliğini yaptığı A Tale Of Love and Drakness filmi için halıda olan Natalie portman, siyah-beyaz tarlatanlı bir Dior tuvalet giymiş. İnanılmaz demode elbiseyi hiiiiiç sevmedim. Bel kırmındaki incik boncuk gibi şeyler gözlerime hakarettir resmen..Umarım filmin elbiselerin kadar başarısız değildir Natalie'ciğim.
Photocall için seçtiği Rodarte elbise, tasarım olarak yamuk yapılmış. Hem deseni hem de modeli. Ve amacına öyle bir ulaşmış ki düz bile dursa Natalie Portman da yamuk gözüküyor. Onu da demode ve vasat buldum. Bu şekilde olmaz canım benim, abla tavsiyesi dinle bak.

Sienna Miller


Gerçekten bunu yapmak istemezdim. Bu rezalet görüntüyü ne size göstermek ne de kendim görmek isterdim. Gelmiş geçmiş en kötü kırmızı halı elbisesi olarak seçiyorum bu Valentino'yu izninizle. Yaa Sienna sen çocukluğunu mu yaşayamadın neden uçurtma giydin ha NEDEEEN????? Allahım baktıkça midem bulanıyor bir de suratında acaip iddialı, gururlu bir ifade sanki bir boka benzemiş gibi. Uçurtmadan ilham alan tasarımcıya da bunu beğenen stil danışmanına da alıp giyen Sienna Miller'a da sıçarım ben çok afedersiniz.


Kırmızı halının 5. günü Cate Blanchett ve Rooney Mara'nın birlikte oynadığı Carol adlı filmin günüydü. 4. gün bizi sinir hastası eden Sienna, bu sefer biraz toparlanmış gibi. En azından siyah renk seçip kendini kurtarmış. Yıldız baskılı, tül, pelerinli elbisesi Sonia Rykiel. Çok fazla detayı olduğu için yorucu bir elbise bence ama uçurtmadan iyidir her şekilde. Saç modelini de çok beğendim o konuda da risk almamış, ördürüp gelmiş. Aman zaten sen risk alma Sienna, beceremiyorsun..

Cate Blanchett


Ya bu Giles Deacon kim? Getirin onu bana tokatlamak istiyorum. Met Gala'da da Solange Knowles onun bir elbisesini tercih etmişti. O da tıpkı Cate gibi korkunç olmuştu. Bu nedir yani bu desen neyden ilham alınarak yapılmış olabilir yola dökülmüş benzinden mi? Mermer mi galaksi mi ne bu anlayan varsa anlatsın.. Bir de kumaş israfı kabarık etekli falan arkadan bakınca kumaşı sıçmış gibi :(


İşte bana bunlarla gel Cate. Bu muhteşem Alexander McQueen tasarımla bir üstteki felaketi unutabilirim. Kabarık kat kat eteği beğenmedim aslında ama transparan bluz ve o deri ceket haaarika! Biz seni böyle cool parçalarla görmek istiyorum Cate'ciğim lütfen bir daha salak salak ne idüğü belirsiz şeylerle gelme karşımıza.

Rooney Mara


Carol filminde Cate Blanchett'la başrolde oynayan muhteşem Mara kardeşlerin Rooney olanı, modaya uymuş gelinlik gibi bir Rochas giymiş kırmızı halıda. Kendisiyle ilgili güzel bir görsel bulmakta zorlandığım için reklam baskılı bir görsel kullandım hiç sevmediğim şey halbuki :( Neyse Rooney'e zaten bayılırım, Rochas elbisesine bayıldım. Gelinlik gibi dedim ama ben gayet kendi düğünümde bunu gelinlik olarak giyebilirim. 5. günün de en iyisi Rooney Mara ve Rochas elbisesiydi bence.

Marion Cotillard


Kııııız valla kıyamet kopacak galiba Marion imkansızı başarmış ve şık olmuş. Yani evet "oo haarikaaa muhteşeeem" dedirtmedi ama eski hallerini şöyle bir hatırlayınca bu Balmain elbiseyi seçtiği için şükrediyor insan. Elbisenin pembe-turuncu renklerdeki üst kısmı çok başarılı. Böyle dümdüz değil de farklı formatlarda tasarlanmış kıyafetlerin değeri bilinmeli kesinlikle. Saç konusunda biraz daha çalışması lazım Marion'un ama gül yüzü yeter bebeyim benim ne giyersen giy seni aşırı beğeniyorum.

Salma Hayek


Ohh sonunda biraz Salma Hayek memesi. Günlerdir kırmızı halında gelip geçiyor aslında ama hiçbr halini beğenmediğim için yazmamıştım. Sonunda o da yeter bee deyip açmış memişlerini çok sevindim :) Mor renk Gucci elbisesi sadece ama şık. O kadar oturup kalkmaya rağmen hiç buruşmamış olan eteği için tasarımcıyı tebrik etmek istiyorum. O gri varoş el çantasın görmeden geçiyorum..

Fan Bingbing


Ben Fan Bingbing fanı oldum galiba. Kız porselen bebek gibi doğru saçı, doğru makyajı seçmede çok başarılı. Chopard etkinliğinde giydiği beyaz Ralph and Russo elbisesi alıp giymelik olduğu kadar karşısına geçip izlemelik de. Tam bir pirenses kıyafeti hele bir de o kafam kadar kolye ile <3 Ben o elbiseyi giysem habire o yakaları sallayıp, bu muhteşem tercihimden dolayı omuzlarımı öperdim.

Andie McDowell


4 Nikah 1 Cenaze filmi dışında benim için cilt kremi reklamı oyuncusu olan Andie Macdowall turuncu rengi yazı çağrıştran Elie Saab elbisesiyle çok hoş gözüküyor. İlk gün Miranda Kerr'in giydiği pembiş elbise için "bir elbise olsam bu olurdum kesin" demiştim ama bu da olabilirim sanırım :)

Poppy Delevingne


Ya bu yıldız, galaksi, gökyüzü deseni yine moda oldu da benim mi haberim yok? Kaçıncı defadır karşıma çıkıyor. Pek sevdiğim desenler olmasa da bu yeşil Burberry elbiseyi sevdim. Kocaman Chopard kolyesi ile güzel olmuş. Tıpkı Kate ve Rooney Mara kardeşler gibi Poppy ve Cara Delevingne kardeşler de benim bebeyim, hepsini ayrı ayrı seviyorum.


Eva Longoria


Yaşlanmıyooor bu kadın kesinlikle yaşlanmıyor. Bodur tavuk der daim piliç sözünün canlı örneği resmen. Gabriela Cadena elbisesi tam olarak onun tarzı bence şatafatlı bol transparanlı. Amaaan aç kızım aç 100 yaşında hala taş gibisin bunu gözümüze sokmak en çok senin hakkın.

Cate Blanchett


Ayy 7. günde kırmızı halıya Sicario filmi için katılan Cate Blanhett'in Armani Prive elbisesine baayııldııımm. Önündeki kuşağı, güzel dekoltesi, Cate'in beni yine saçlarımı kısaltmaya teşvik eden güzel saçları çok güzel bir kombin olmuşlar. O korkunç Giles Deacon elbiseyi geçmişte bırakalım ve Cate'i hep böyle hatırlayalım.


Natalie Portman


Olmuş. Natalie Portman artık 7.günde kronik rüküşlüğünden kurtulmuş. Aslında çok sade bir Lanvin elbise tercih etmiş ama belindeki kemer, kumaşın su yeşili tonlarda rengi kurtarmış kıyafeti. Belki kemerin ağırlığından, elbise aşağı sarkmış gibi duruyor o biraz rahatsız etti ama o kadarına da bir şey demek istemiyorum.

Uma Thurman


Yıllarıııın Uma Thurman'ı olmuş sana Friends'in Phoebe'si. Estetikten botox'tan ifadesini kaybetmiş sadece bundan bahsetmek için yazmak istedim aslında, bu Prada kıyafetten bahsetmek istediğimden değil.. Chopard partisine markanın mücevherleriyle katılmışsın, yeni gelin gibi koca bileziğini takmışsın ama olmamış Uma'cığım o suratın hali felaket.

Emily Blunt


Ohh 7.günün Cate Blanchett'ten sonraki en su gibi ismi Emily Blunt olmuş. Korkunç korkunç seçimlerin arasında böyle başarılı hareketler görmeye hasretiz valla. Uzaktan alüminyum folyoya benzeyen yakından payetli kumaşı belli olan Stella McCartney elbisesi, Emily'nin zarif durşu, doğal saç ve makyajıyla festivalin iyilerinden olarak aklımda kalacak.


Aishwarya Rai


Hint sinemasına merakınız nasıldır ya da Aishwarya hakkında ne düşünürsünüz bilmiyorum. Ben bu kadını oldum olası severim ve çok beğenirim. Bollywood'a karşı da sempatim hep olmuştur. Belki de bu sebepten bu pasta kremasından ilham alınarak yapıldığı belli olan bu gösterişli Ralph and Russo elbiseyi Aishwarya'ya çok yakıştırdım. Başka birinde görsem tepkim böyle olmayabilirdi muhtemelen. 2015'in bir diğer merak ettiğim filmi olan Youth'un galası için 8. gün kırmızı halıdaydı Aishwarya Rai.

Nikki Reed


Tabiii kocişkonla kendini enn iyi gösterebileceğin yer burasıydı değil mi Nikki? Lost'un Boone'u Ian'a imzayı attırdığın yetmezmiş gibi bir de elbisenin eteklerini bilmem nesini düzelttiriyorsun. Bu adamlar sizin köleniz mi bee? Bizim şapşik Türk kızı "yaa Instagramda ikimizin hiç resmi yooğkk" diye ağlayadursun elin kızı adamı böyle dize getiriyor işte. Aferin kız tebrik ederim seni.

Joan Smalls


Ay bu mankenlerin kırmızı halı sevdasını anlamıyorum. Hele 9. günde AmFar galada resmen işgal etmişler. Hadi o neyse de Cannes'da bir rahat durun yaa en azından rol çalmayın milletten. Hele o Kendall yok mu o Kendall.. Neyse Joan Smalls'a dönelim, sevdiğim bir tasarımcı olan Azzedine Alaia tasarımı 2 parça kıyafeti çoook hoş. Cannes için belki biraz fazla yazlık bir kıyafet ama sevdiğim için kötü bir şey söylemek istemiyorum. Başrolünde oynadığı filmin galasına katılmış gibi gururlu ve mağrur tavrı da baya iyi..

Kendall Jenner


Alın size Kendall. O da Joan Smalls gibi Alaia tercih etmiş. İkisinin de kıyafetleri baya benziyor zaten. Kendall'ınki de 2 parçalı yazlık bir tasarım. Ayy kız ben hiç sevmiyorum bu Kendall'ı yaa.. O ailedeki kimseyi sevmiyorum da en sinsi olanı da bu gibi geliyor. Bir yandan da harika bir pazarlama stratejisinin ürünü olduğunu düşündüğümden acıyorum. Öyle bir hissiyat içindeyim işte ama kesinlikle sevmiyorum.

Karlie Kloss


Karlie'ciiim sensiz olur mu hiç buralar yaa yokluğunu  hissediyorduk valla. Louis Vuitton elbisen de berbatmış, çuval giysen yakışır tamam ama bu kadar da değil yani.. İlereyen günlerde Karlie'yi biraz daha göreceğiz Cannes'da.

5 günlük kırmızı halı maratonu benim gözümden böyleydi. İlk 3 güne göre daha başarılı tercihler, daha ünlü kadınlar gördük :) Kalan günler için de takipte kalın :)

İlk günün kırmızı halı yazısı için de buraya tıklayabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter