Mart 16, 2015

Festival Zamanı / 2015


Geldi bahar ayları gevşer gönül yayları demek için hiç uygun bir hava yok dışarda ama teknik olarak artık bahar ve yaz moduna girmenin zamanı geliyor.. Elbet bu kış da geçecek "hava iyi de nem çok nem" diye dolanacağımız günler de gelecek. Benim için yazı şehirde geçirmek demek bolca konser,festival, etkinlik demek.. Organizasyon şirketleri de ufak ufak başladılar yaz programlarını açıklamaya. Henüz indirimli biletler varken şimdiden hazırlık yapmak ruh sağlığımıza da iyi gelir, hayallerimize bahar getirir dedim gidilebilecek festival seçeneklerini yazdım.

Gönlünüze uygun olanı seçin, çimenlerde kumlarda yuvarlanan kıvırcık saçlı bir sarışın görürseniz selam vermeden geçmeyin :)
*Ben İstanbul'da olduğumdan burada olacak etkinlikleri yazdım, kendi şehrinizde olacak olanları paylaşmak isterseniz beklerim.

Top 100 DJs Dünya Turnesi


9 Mayıs'ta Küçükçiftlik Park'ta yapılacak olan elektronik müziğe doyma etkinliğin ilki Kasım ayında Life Park'ta yapılmış, Martin Garrix ve Armin Van Buuren'i konuk etmişti. İkisini de sevdiğim için hevesle gitmiştim ama bu müzik tarzı bana göre bayaaa genç kalan bir kesime de hitap ettiğinden orta okul festivali gibi olmuştu pek keyif almamıştım açıkçası :) Bunda da aynı şey olabilir diye düşündüğümden gider miyim bilmem ama Mayıs ayındaki etkinlikte Fedde Le Grand, Dimitri Vegas gibi isimler var. Sevenlerine güzel bir alternatif olabilir.

Babylon Soundgarden


Yıllardır İstanbul'un en sevdiğim etkinliklerinden olan Soundgarden, bu yıl ev değiştirerek Kilyos'a geliyor. Babylon Kilyos'ta yapılacak olan etkinliği ve Kilyos'un yeni plajını oldukça merak ediyorum. Bir İzmir'li olarak Kilyos'u pek sevmesem de iş koşturmacaları içinde evime yakın bir kaçış ve bronzlaşma yeri olduğundan 2 yıldır falan sık sık tercih etmeye başladım.

Chill-Out Festival İstanbul

Biraz üst segment bir etkinlik olan Chill Out festival yıllardır yapıldığı Kemer Country'den 2 yıl önce ayrılıp Life Park'ta yapılmaya başlandı. Ben yeni yerini de sevdim. Bu yıl tek gün yerine 2 gün sürecek Chill-Out, 23-24 Mayıs'ta yapılacak. Katılımcılar henüz belirlenmese de bu etkinliğe bilet almak için kim gelecekmiş bilmeye gerek yok, çok iyi vakit geçireceğimiz kesin.

Park Fest


Park Fest, beni ennn çok mutlu eden etkinlik olacak çünkü Kadebostany ve Princess Chelsea vaaaarrr! :) 10 Mayıs'ta Küçükçiftlik Park'ta yapılacak festival bolca eğlene vaad ediyor. Güzel bir Pazar günü için kesinlikle doğru seçenek.

2015 baharı için düşünülmesi gereken etkilikler böyle. Bu yaz Kylie Minoque, Jessie J, Enrique Iglesias gibi bir sürü ismi ağırlayacak İstanbul. Daha açıklanmayan organizasyonlar da olduğunu düşünürsek keyifli bir yaz olacak gibi :) Ama siz Ege'de Akdeniz'de yazlık evlerinizde her gün denizin içinde bir tatil planı yapıyorsanız sakın vazgeçmeyin o çok daha iyi bir alternatif, biz beyaz yakalı şehirliler böyle kendimizi eğlendiriyoruz işte :)


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter