Mart 02, 2015

Brit Ödülleri / 2015


İngilizlerin ödül törenine ne kadar meraklı olduklarını hepiniz anlamışsınızdır. Ben bu yazıyı yazarken yine bir yerlerde şıkır şıkır takılıyor olabilirler. Avrupa'nın iddialı müzik ödüllerinden olan Brit, bu yıl da Londra O2 Arena'da düzenlendi. Yine az ve öz bir yazı olacak, başlayalım hadi,

Taylor Swift


Herhalde Taylor'sız bir yazı olacağını düşünmediniz? Roberto Cavalli elbisesini gördüğümde gözlerim kanamaya başladı resmen. Taylor sen geyşa mısın? Sen yakuza mısın? O sırt nedir hiç beğenmedim. Kırmızı ve siyahın bir arada en kötü kombini olabilir.  Henüz gencecik olan Taylor Swift'in bu tarz yaşlı modeller seçmesi de ayrı bir falso.

Karlie Kloss


Taylor Swift'in kankitosu Karlie beyaz renk Tom Ford tercih etmiş. Karlie-Taylor arkadaşlığına bayılıyorum. Biri diğeriyle müzik ödüllerine, biri de film ödüllerine gidiyor. Birbirleriyle en iyi arkadaş ve iyi de iş ortağı bence bu ikili. Biz de işte gece çıkarken birbirimize ödünç kıyafet verelim anca.. (kıyafet değiş tokuşundan nefret ederim aslında) Karlie'nin elbisesine lafım yok, bu sezon her yerde beyaz renk göreceğiz diye bas bas bağırıyorum zaten günlerdir. Ama saçları çok fena. Saçma sapan toplanmış ve yağlı gözüküyor. Öyykk öykk kuscam ben 1 dk

Ellie Goulding


Ben anladım bu kızın derdini. Yavrum benim yaa evlenmek istiyooor. Geçen yıl da bu mesajı vermiş aslında ama anlamamışız. Canım sen hazır Calvin Harris de orada diye gelinliğini giyip gelmişsin ama o sana o gözle bakmıyor bak Elif dediydi dersin. Rita Ora. sen ve Calvin grup takıldınız belki, şimdi de fakbadi oldunuz ama o kadar yani sen başkasını bul kendine güzelim kızsın. Bu güzel Alberta Ferretti gelinliğini de o zaman giyersin tekrar.

Rita Ora


Hımm evet beğendim. Cidden beğendim.. Oscar felaketini unutmam imkansız tabi ama gelişme olması umut verici. Zuhair Murad tasarımı kıyafet pantolon-elbise arası bir şey. Bu tarz modeller önümüzdei sezonda iyice revaçta olacak bence. Giymeyi tercih edeceğim bir model değil açıkçası ama Rita'ya yakışmış. Aferin kızım böyle devam. Yeşil kafalı mal sevgilinden de ayrılırsın umarım.

Cara Delevingne


Büyük etkinliklere, davetlere bir kot bir tişörtle katılmak eve çok cool bir hareket. Ama kullandığın parçaların güzel olması koşuluyla. Cara'nın baştan aşağı Yves Saint Laurent takımıyla ilgili bazı sorunlarım var, en başta ayakkabılarıyla ilgili. Burnu açık ayakkabılar bana zaten hep batıyorken böyle kumaş/sigara pantolonların altına giyildiklerinde iyice sinir oluyorum. Bir de öne öne kaymış ayakları ayhh çok kötü yaa! Özensiz saçları ve şapkası da çok alakasız olmuş. Gömleğini ve içinden gözüken sütyenini çok sevdim.

Rosie Huntington-Whiteley


Eğer başıma bir şey gelmeyecekse birazcık eleştri yapacağım. Rosie beybiye olumsuz bir şey söylemek imkansız olduğundan elbisenin tasarımcısı Antonio Berardi'ye gitsin bütün taşlar. Önden gördüğümde çok beğenmiştim ama o arkası ne öyle? Kıyafette ön tarafta olan desen arka tarafa devam etmiyor ya deli oluyorum! Niye yani kimse bizi arkamızdan görmüyor mu? Sırtımız, popomuz bu kadar mı önemsiz? :( Ama Rosie ve Jason her şekilde harika gözüküyor of Allahım nolur aynından bana da ver, AMİN!

Kim Kardashian


Her türlü törenin, davetin gediklisi Kim yine Kanye'ciliğle sarmaş dolaş, yalamalı emmeli bir şekilde katılmış Brit ödüllerine. Sırf Instagram'a resim koymak için yaşayan kadınlardan gibi geliyor bana Kim nedense.. Sahneye ödül vermek için falan da çıkan Kim Kardashian, götünü daha da kocaman gösterecek kadife Julien McDonald tülüm giymiş. Aslında üst kısmını baya bir beğendim ama bu kadına hiç yakışmamış. ayakkabılarından falan bahsetmiyorum bile paçalarını da içine sokmuş off paççoz

İşte 2015 yılı Brit Ödülleri de bu şekildeydi.. Zamanın nasıl hızlı geçtiğini bu kırmızı halı yazılarından anlıyorum resmen geçen yılki yazılarım daha dün gibi yaa ne tuhaf.. Umarım bundan sonraki yazılarım baharın gelmesi, yaz tredleri, çiçekler, böcekler ve mutluluk üzerine olur :)

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter