Şubat 27, 2015

Elle Style Awards / 2015


Galiba kırmızı halıların bağımlısı oldum. Bakmadan, yazmadan, laf atmadan duramıyorum. Her gün davetten davete yetişen yetişen selebritiler yorulmuyorsa, ben yazmaktan hiç yorulmam :) Geçtiğimiz gece Londra'da düzenlenen en iyi manken, şarkıcı, modacı gibi ödüllerin verildiği etkinliğe bütün İngilizler tabi ki katılmıştı. En ünlü olanları yazdım, tanımadıklarımla muhattap olmam ^.^

Lindsay Lohan




Özlemişsinizdir diye Lindsay ile başlamak istedim. O kadar tedaviden, rehabilitasyondan sonra ağzını yüzünü hala toplayamayan Lindsay'nin elbisesi ve ayakkabıları da en az kendisi kadar paçoz. Bir hata yapıp instagramda takip etmeye başladım ama çok ezik bir instagramer kendisi. Çirkin ayakkabıları Miu Miu, elbisesi Black PA5H diye bir markaymış.

Cara Delevingne




Siyah giyen bir başka isim de Cara'ydı. Kendisi için ne düşünürsünüz bilmem ama ben kızkardeşim gibi seviyorum kendisini. Her türlü boku yemesine rağmen yine de diğer ablaları gibi leş bir kadına dönüşmedi. Vivienne Westwood elbisesi standart ne iyi ne kötü bir elbise ama Cara bu haliyle 10 yaş yaşlı durmuş. Başka bir zamanda o saç modeli ya da elbise güzel olabilirmiş ama henüz 22 yaşındaki Cara'da birleşmiş hallerini sevmedim, hatta "niye nine gibi giyinmiş" diye baya da şaşırdım..

Diane Kruger




Bu sezon açık renklerin geri dönüşü oluyor resmen. Yaz kış demeden beyaz, toz pembe ve tonlarını her yerde her şeyde kullanmak makbul artık. Diane Kruger her zaman şık olmayı başaran biri ama bu kıyafetinin amacını pek anlamadım açıkçası. Chanel Couture olduğu için de beğenmemiş olabilirim. Yani şööyle bir bütününe bakınca hoş gözüküyor aslında ama gözüm bir süre sonra o tuhaf bir göbek dekoltesine takılıyor.

Taylor Swift



Son birkaç ay içindeki her yazımda mutlaka bir Taylor vardı muhtemelen. Heeeer yerde yaa her yerde. Kızım sen İngiliz bile değilsin ne işin var burda? Oscar Ödüllerinde yoktun gözlerim hep seni aradı yaa nerelerdeydin (!) Julien McDonald elbisesini hem sevdim hem sevmedim. Siyah dantel detayları, modeli falan güzel ama böyle bir basit de duruyor sanki. Bir de o terlikleri allahım korkunç kim sana onları giymeni söylediyse kafasına memleket sıçar umarım berbat ötesi. Herkes de giyiyor bu ne biçim moda?!

Alexa Chung



Tarzıyla dillere pelesenk olmuş, adına çantalar yapılmış, günümüzün Jane Birkin'i olmuş olmuş Alexa'ya laf söylemek bana düşmez. Ki zaten hasta gibi zayıflığını, bön bön bakışlarını ve tabi ki stilini çok beğendiğim biridir. Renkli Erdem elbisesi onun tarzı dışında bence ama çok minnoş olmuş. Çok bol olduğu için hamile gibi gözüküyor aslında ama çok takılmayacağım. Ayakkabılar fiyasko ama sorry Alexa..

Rosie Huntington-Whiteley





İşte kadının dibi, İngiliz gibi İngiliz. Ay sanki çok İngiliz sempatizanıymışım gibi konuştum hiç sevmem halbuki. Tam olarak anlamlandıramadığım Anthony Vaccarello elbisesiyle Rosie TABİKİ muhteşem gözüküyor. Yeni kısa saçlarına da ayrıca bayıldım. Zaten dehşet güzeldi "daha ne olsun yaa" diyorduk, dahasını yapmış maşallah. Ona torpil geçip daha fazla resmini koyuyorum çünkü kendisi gibi kocası Jason Statham da adamın dibi ve onlar gezegenin en müthiş çifti! Ne Beyonce-Jayz ne Demet Akalın-Okan Kurt ne de Kim-Kanye çifti onların eline su dökemez. Güzellik, seksilik, İngiliz aksanı, stil, coolluk, heeer şey bu ikilide var. Tü tü tü maşallah.

Ellie Goulding




Kız sevmem sevmem diyorum da dinlediğim şarkıcılar hep İngiliz. Calvin Harris'le gizliden gizliye sado mazo ilişki falan yaşadığına inandığım Ellie, bu piremses tavırlarıyla beni kan dı ra maz! Alberta Ferretti elbisesi beğendim, sadece onun tarzı mı acaba diye düşündüm.. Saçları zaten hep aynı öyle şekil şukul sevmiyor o konuda. Severek dinliyoruz Ellie'ciğim, tarzsın.

Olivia Wilde




Ne zaman nerede karşımıza çıkacağı belli olmayan, çıktığında da hep benim takdirimi kazanan biri Olivia. Zaten H&M sponsorluğunda olan etkinliğe H&M Conscious Exclusive Koleksiyonundan parçalar giyip katılmış. Öyle çok taşaklı bir kırmızı halı olmadığından gayet de uygun olmuş bence. Gecenin en güzel elbiselerinden olabilir hatta bu.


Az ama öz bir yazı oldu bence :) Elle Style Awards'dan hemen 1 gün sonra yapılan Brit Ödülleri var bir de, üşenmezsem belki onu da yazar kırmızı halı yazılarının piremsesi olurum kimbilir.. 


2 yorum:

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter