Ocak 30, 2015

Sezonun Rengi / Lila


Son birkaç yıldır içimiz dışımız pastel renk oldu. Neon renkleri sevdiğim kadar pastel tonları da sevdiğimden şikayetim yok. Pudra pembesi, bebek mavisi darken bu sezon pastelin en güzel tonu olan lila girdi hayatımıza (çoğu kişi violet de diyor, ben bu renge Nurella moru diyeceğim, sebebi yazının sonunda)
Hemen her rankle uyumu, bakanın içini açan minnoşluğu sebebiyle son zamanlarda her şeyi mor renk özellikle de lila tonlarında alır ve beğenir oldum.




Ayakkabı için biraz kararsız kaldım ama lila tonlarında çantalar muhteşem gözükmüyor mu? Yazı, sıcak bahar günlerini aklıma getiren bu tatlış renk çantalardan mutlaka dolaplarda olmalı. Farklı renklerle kombinleyip bu tonları aralarda kullanmak ya da baştan aşağı lila giyinmek sizi her daim dikkat çekici yapacaktır. İşe giderken sıkıcı siyah, bordo, lacivert gibi ana renkleri kullanmak benim de çok hoşuma gidiyor ama böyle hem yumuşak hem iddialı renkler kurumsal hayatımıza bir nebze neşe katacaktır.


Ben bu rengin sadece moda alanında değil her yerde kullanılması taraftarıyım. Bilen bilir kapılara özel bir ilgim vardır, Alaçatı’da sokak ortalarında sahipsiz duran kapıları arabaya atıp İstanbula getirmemek için kendimi zor tutarım her seferinde. Nurella moru kapılar da kalbimi fethettiler ^.^


Evlerde de sıcak bir ortam yaratmak için pastel tonların her türlüsü giderli zaten ama maksat modaya uymaksa pembe panjurlu evimin perdeleri violet olmalı şekerim..


Bu rengi kalıcı olarak en iyi şekilde taşıyanlar da kesinlikle Kelly Osbourne ve Nicole Richie. Eskilerin çılgın parti kızları durulup çoluk cocuğa karıştıktan sonra, geriye sadece saçları kalmış çok da iyi olmuş. Herkes için bir rehber niteliğinde olan buradaki yazımda bu renkli saç sevgimi bol bol anlatmıştım.

Son olarak bu yazıyı yazma fikri için bana ilham veren Nur Yerlitaş'a teşekkürü borç bilirim :) Beynimi yakan reklam filminde giydiği tüylü elbiseyi bile beğendiysem bu renge gerçekten gönül vermişim demektir, izlemek isteyenler buraya tıklayabilirler.


Sarımsağından dondurmasına her yere yakışan bu rengi ben uzun bir süre başımın tacı yapacağım gibi gözüküyor. Hem sıcak hem mesafeli bir renk bence lila. Henüz vitrinlerde bu tonlara gözleriniz takılmıyorsa trendin çok gerisinde kaldınız demektir :)


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter