Aralık 16, 2014

Rihanna / Diamond Ball


11 Aralık'ta Beverly Hills'te, kendi kurduğu vakfın etkinliği için sahne alan Rihanna hem kırmızı halı hem de sahne kıyafetiyle uzun zaman sonra öyle şıktı ki burada bahsetmesem olmazdı..

Duyanın geldiği, bağış yapmak için birbiriniz ezdiği(!) etkinliğin detaylarını bildiğim kadarıyla aktaracağım ama asıl konumuz kıyafetler, unutmayalım :)

Riri, bu etkinliği büyükanne ve büyükbabasına adamış. Başta instagramda dedesiyle o geceden fotoğraflar görünce "vay anasını adama bak torunuyla partiliyor yaş 100 iş hala bitmemiş" diye düşünmüştüm ama sebebi buymuş meğerse..


Gül kurusu tonlarındaki saten elbise son zamanlarda iyice gözümden düşerken kendini toparlamış olan Zac Posen tasarımı. Demek ki neymiş sevgili Zac, isteyince oluyormuş değil mi? İlla 50 metre kumaş harcamaya gerek yokmuş ne dersin? Neyse hatasından döndüğü için fazla üstüne gitmeyeceğim..

Rihanna'nın vücuduna cuk diye oturan düzgün dikişi, parıl parıl saten kumaşı resmen beni benden aldı. Dekoltesinin duruşuna falan bayıldım. Tasarımı iyi olduğu kadar işçiliği de çok iyi bir elbise olmuş (içimdeki Barbaros Şansal çıktı yine)


Kıyafet yetmezmiş gibi kafam kadar mücevherleri de başımı döndürdü sağolsun. Elbisesiyle aynı renkte yakut ve pırlanta ile işli muhteşem kolyesi Chopard'a ait ve resmen her genç kızın rüyası gibi..


Sahnede giydiği lacivert eti puf elbise de tabi ki Zac Posen. Güzelim diğer elbiseden sonra yine standartlaşmış bir Zac Posen tasarımı ile karşılaşmış olsam da fazla sinirlenmedim, Riri'ye yakışmış sonuçta. Dedesi, ninesi etkinlikte olunca gece boyu edepli durmuş Rihanna. Kıçı başı açık kıyafetler giymeden de muhteşem olmayı öğretti için kendisine teşekkürü borç bilirim..

Instagramdaki 454653 tane fotoğrafından da gecenin detaylarına bakabilirsiniz. Ben uzuuun zaman sonra Riri'yi doğru düzgün bir şekilde gördüm ve onu böyle görmeyi özlediğimi farkettim. Umarım 2015'te poposunu memesini daha az açar ...

Takip Et / twitter facebook instagram

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter