Eylül 04, 2014

Eylül Ayı Sayısı Çıktı!


Aslında bu dergi kapakları ve içerikleri yazısını seri haline getirmek istemiştim ama olmadı maalesef. En son Aralık ayında yazdığım yazıya izninizle devam ediyorum. Ben Türkiye'den pek dergi almıyorum, hele Türk dergilerini hiç okumuyorum. Ukalalıktan değil ama bu moda dergilerinin mutfaklarındaki ekiplerin ne kadar kasıntı ve özenti olduğunu bildiğimden pek samimi gelmiyorlar bana. Amaan neyse bana pek düşmez dedikodu yapmak bu konuda. Mevsim ve sezon değişimi olduğundan moda dergileri bu ay coşmuşlar hepsine ayrı ayrı bayıldım! İlkiyle başlayalım,

Vogue Brazil



Vogue'un Brezilya sayısının kapağında Adriana Lima, içinde bol bol Alessandra Ambrosio var. İki ablaya da lafım yok maşallah taş gibiler o kadar çoluk çocuğa rağmen. Ama Alessandra'nın yaptığı en iyi işlerden olmuş bence bu çekim, içindeki Latin ortaya çıkmış. Rengarenk "yaz hala bitmedi kızııııım" diye bağıran çekimlere, pin up kızıyla Latin kadını arasında gidip gelen tarza bayıldım!

Vogue Italya


Vogue İtalya, bu sayısıyla 50. yılını kutluyor. Tam sonbahara uygun şekilde siyah beyaz hatta sepya tonlarında bir fotoğraf çekimi olmuş. Bütüüüün modeller de katılmış. Adriana Lima, Candice Swanepoel, Maria Carla Boscono, Miranda Kerr, Jessica Stam ve daha biir sürü kadın Vogue İtalya'nın 50.yaşını kutlamış. O çok tatlı sevimli ya da aşırı erotik şekillerde gördüğümüz kadınları böyle daha asi ama sade bir rock chic tarzda görmek beni memnun etti açıkçası.

Vogue Avustralya


Eylül ayında Avustralya Vogue'da Freja Beha var. En sevdiğim modellerden olan Freja ne iş birliği yapsa severim ki Vogue çekimleri de çok güzel olmuş. Biraz Kapalıçarşı'da çekilmiş havası olması da ben ayrıca mutlu etti. Sol alt resimdeki elbiseyle de aşk yaşadık ufaktan :)

Gq Türkiye


Başta Türk dergilerine laf ettim ama GQ fena değil, alıp okumuşluğum çok yok ama vitrinde hep dikkatimi çeken kapakları var. Nitekim Erdal Beşikçioğlu, kendini bugüne kadar böyle yakışıklı görmemiş olabilir :) Stil danışmanının da, fotoğrafçının da ellerine sağlık. Yeni de bir dizisi başlıyormuş sanırım onun öncesinde iyi olmuş bu çekimler.

Eylül ayında benim dikkatimi çeken, gözüme takılan dergi kapakları bunlardı. Resmen sonbahara girdik havalar iyi gitse de Eylül ayındayız. 1 haziranı daha gün gibi hatırlıyorum oysa ki. Kışı her zaman daha fazla sevmişimdir ama yaz bitmesin istiyor insan bir yandan da :)


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter