Ağustos 15, 2014

Flash Tattoos

Ayy neredeyse 1.5 aydır tek satır yazmamışım kusura bakma sevgili okur. Bir takım işsel gelişmeler ve sağlıksal sorunlar sebebiyle hararetli haftalar geçirmekteydim. Ama sorun yok gümbür gümbür geliyorum :)
Bu yazımda sizlere bu yazın ennn bomba akımlarından biri olan Flash Tattoos'dan bahsedeceğim. Mutlaka ki bir yerlerde denk gelmiş "bu ne be parıl parıl, dövme mi ki o, gerçek bileziğe de benziyor haa" gibi tepkiler vermişsinizdir.






 

Flash tattoo denilen şey resimlerdeki kadınların üzerinde bilezik, kolye falan gibi duran parlak yapıştırmalar. 5-6 gün kalıcılığı olan, sakızdan çıkan dövme mantığıyla tasarlanan bu flash tattoos benim hem çok hoşuma gitti hem de hiç sevmedim. Sanırım bu gelgitim dövmenin şekliyle, boyutuyla falan alakalı.






Asıl çıkış noktası "takılardan ilham almak" olsa da, zaman içinde çeşit çeşit tasarım eklemişler. Ben kolye, bilezik zart zurt yerine origamik şekilleri ya da ok tasarımını ya da Rihanna'nın memesinin altına yaptırdığı figürü tercih ederim (rihanna'nınkinden vazgeçtim ya özenti derler sonra dhasjga)




Bizim hipsterlar arasında flash tattoo'yu keşfedenler Ayşe Özyılmazel ve Burcu Esmersoy benim bildiğim kadarıyla. Kuştüyü ve pelikanımsı dövme Burcu'nun, ok ise Ayşe'nin. Seçtikleri modeli de uyguladıkları yerleri de ben çok sevdim. Tek tereddütüm bu kadar ışıl ışıl parlak olması. Gerçi bronz tende falan baya iyi duruyor ama ne bileyim benim sürekli gözüm takılıp dururdu.




Dövmeyi aldığınız zamanki hali bu. Muhtemelen suyla falan uygulanıyordur küçükken sakızdan çıkan dövmelere yaptığımız gibi.
Şimdi gelelim asıl meseleye. Bu flash tattoolara nasıl ulaşırız? Benim Türkiye'de bunlardan satan bildiğim duyduğum bir yer yok, varsa gören bilen haber etsin. Buraya tıklayarak web sitesine gidebilir, tüm modelleri görüp sipariş verebilirsiniz. Fiyatları 20-22 dolar aralığında, ayrıca da 10 dolar kargo ödüyor ve 15 iş günü bekliyorsunuz. "Ay yok benim işim acil hemen gelsin" derseniz 45 dolar kargo ödeyip 5 iş günü içinde dövmenize kavuşuyorsunuz. Şimdi salak saçma bunun taklitlerini falan yaparlar aman dikkatli olun sonra "ay ben niye alerji oldum, cildim ne hale geldi" falan demeyin, kaliteli mal sağlıklıdır.


En çok beğendiğimi sona sakladım. Ben bu flash tattoolardan yaptıracak olsam bu tavuskuşu tüyünü isterdim sanırım. Ama şimdi dolar da yüksek yani bilemiyorum alsam mı? Böyle set halinde geldiği için 2-3 arkadaş ortak alınabilir mesela o zaman son derece cazip olur. Hem daha yaz da bitmemişken plajlarda shine bright like a diamond triplerine gireriz :) 
Blogu takipte kalınız efenim, bir daha bu kadar ara vermek yok, öptüm!!

**Yeniyıl çekilişi için buraya tık tık :)

Takip Et / twitter facebook instagram

8 yorum:

  1. Çok güzellermiş amaa! Bende kuş tüylü olan Burcu'nun kini çok sevdim.Bende bir bakıcam ama fiyatı dolar filan dediğin gibi biraz fazla arkadaşlar almakta yarar var.Çok sağol bilgiler için.Daha çok yazmalısın.Takipteyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm daha sık yazacağım evet baya ara verdim :) Alıp kullanırsan tecrübelerini paylaş dövmeyle ilgili, iyi günler :)

      Sil
  2. Selamlar, 300 den fazla modeliyle Flash Tattoo'lar sitemizde yaklaşık 2 aydır satıştadır. Amerika'dan getirtip beklemenize gerek yok. 5 TL'den başlayan fiyat ve çok farklı desen alternatifleriyle..
    www.newobsessions.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya cidden çok uygunmuş fiyatlarınız sizden almak daha mantıklı gibi ama orjinal Flash Tattoo ürünü mü? Sonra alerji falan olmayalım :)

      Sil
  3. Merhaba flash tattoo konusunda size önerim www.7days7colors.com. Chill-Out festivalde rastlamıştım markaya herkes de vardı. Sonra Ekşifest te de varlarmış.Ünlüleri marka yüzleri yapmışlar çok tatlı ürünleri var bi sitelerine bakın derim. İnstagram dan da takip edebilirsiniz. https://instagram.com/7days7colors/
    Şiddetle Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. https://instagram.com/altin.dovme

    Farklı tasarımlar uygun fiyatlara

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık
    ucuz ve kaliteli ürün isterseniz eğer, linkteki hesabı öneririm.
    http://www.gittigidiyor.com/arama/?satici=dentabir

    YanıtlaSil
  6. Gratiste var diye biliyorum

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter