Haziran 04, 2014

Rihanna / Cfda Fashion Awards


Geçen gece New York'ta yapılan CFDA Fashion Awards etkinliğine "hımm bir bakayım neler giyilmiş neler olmuş" falan diye bakmayı hiç düşünmüyordum. Ama ödül gecesi ve sonrasında instagram taymlaynım, tumblr'da takip ettiğim hesaplar çılgın gibi Rihanna'nın kıyafetiyle dolmaya başladı. Ben de kaçamadım haliyle, elbiseyi görünce de dudağım uçukladı zaten hala bilmeyen görmeyen varsa diye yazayım dedim.



Riri'nin tamamen transparan elbisesinin tasarımcısı Adam Selman diye biri. Daha önce duymadım adını ama bu elbiseden hayvan gibi prim yapacağı kesin. Bu Great Gatsby tarzını çooook sevsem de elbiseyi çok açık saçık buldum. Şimdi mahallenin namus bekçisi teyzesi gibi olmak istemem ama bu kadar da değil yani. Evet çok güzelsin, çok cesursun, kimseyi takmazsın, hepimiz sana bayılıyoruz ama memenin ucunu da görmeyelim. Şahsen ben hiç merak etmiyorum :)

Yine de birileri böyle kıyafetler giyecekse tabi ki Rihanna'nın poposunu pek çoğuna tercih ederim :) Aşırı şeffaflığını bir kenara bırakacak olursam saçındaki aksesuarını, eldivenlerini, kocaman taşlı yüzüklerini, kürkünü falan çok beğendim. Eski zaman kadınları işi biliyorlarmıs keşke şimdi de günlük tarzımız böyle olsa.
Ben kıyafetin ait olduğu zamanı, tasarımı sevdim. Fazla transparan olmasını da gereksiz buldum. Siz ne düşünüyorsunuz Riri böyle devam mı etmeli yoksa gereksiz açılıp saçılmalara son mu vermeli??

1 yorum:

  1. bunu başka biri giyseydi millet demediğini bırakmazdı. Ponocu oldun tut da yazıık parası yokmuş bir içlik bile geçirememiş bile denirdi.Amma velakin nedense bu kadına sektör tarafından müthiş bir torpil geçiliyor bence. Kıyafeti bok gibi. Dekolte işin içine biraz da gizem katmalı böyle kabak gibi göstermemeli. Makyaj çok güzel yapılmış gerisini de vücudu halletmiş zaten ama hiçbir özelliği olmayan bir iş (tasarım bile diyemiyorum kusura bakmayın)

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter