Haziran 18, 2014

Erkek Modası / Mokasen


Ay hiiiç de anladığım bir konu değildir aslında ama her işe parmak sokmazsam duramam! Moda dünyasında yeniliğe kapalı, öyle her absürtlüğü kabul etmeyen bir insan olarak erkek modasına el atıp her şeyi itin poposuna sokmaya geldim oleeey!


Şimdi efendim hatırlarsınız bir süre önce Sibel Can'ın oğlu Engincan dapdar bir kotun altına bordo mokasen giymişti baya olay olmuştu. Biz o zaman çok üstüne gittik çocukcağızın, ne yapsın Avrupalı Amerikalı abilerinden ne gördüyse onu yapmış yani. Sonra geçenlerde bir başka Avrupa görünce dağıtan erkeğimizi, Arda Turan'ı gördük takım elbise altına mokasenle. (Loafer da deniliyor bu arada ama Türkçe'de kullanılan kelime mokasen). Neyse benim bu iki görüntü karşısında da nutkum tutuldu nefessiz kaldım. Sakinleşince de nefret ettim tabi.



Aslında erkekler bu modayı çoktan sevmiş gibi. Türk erkekleri arasında ne kadar gideri var bilmiyorum ama ben erkek kardeşim, sevgilim falan böyle bir tarzı benimsesinler istemem açıkçası. Bir de ayakkabıdan ziyade pantolon da önemli bir faktör. Görsellerdeki gibi kesik paça pantolonlar da çok iyi durmamış gibi :/ Of erkeğin de giyinmesi çok zor ne yapsalar beğendiremiyorlar.


Şimdi izin verirseniz biraz ırkçılık yapacağım. O kadar atıp tuttum ama yukarıdaki 2 kombine de bayıldım :) Ayhh siyahi erkekler benim bebeğim her şey yakışıyor onlara.



Bu ayakkabı modeline Bachelor Shoes da deniyor. Marka, ürün modeline ismini de vermiş yani. Bachelor'un yukarıdaki modellerini ben kendim için beğendim mesela ama aslında erkek koleksiyonu bunlar. Sanırım bu kadar unisex gözüktükleri için erkeklere pek yakıştıramıyorum.



Bir de Christian Louboutin'in yukarıdaki 2 modeli var ki giymeyen selebriti erkek kalmadı diyebiliriz. Aslında komple çivi kaplı olan fena değil gibi ama neyle birlikte kombinlendiği çook önemli.

2 gramlık zevkimle benim yorumum bu ayakkabıları erkekler giymemeli. Giyilecekse sadece siyahi yakışıklılar giysin ehehehe :)


Takip Et / twitter facebook instagram

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter