Haziran 22, 2014

El Bilezikleri


Aksesuarın ucu bucağı yok. Hep yeni bir model, hep takacak yeni bir yer buluyoruz. Bu kış benim için 2 yenilik oldu biri eklem yüzükleri biri de bu yazıda bahsedeceğim el bilezikleri. Bir süredir moda olan şahmeran bileziklere çok ısınamamış olsam da bu el bilezikleriyle aşk yaşıyorum.


Elin avuç ve üst kısmını saracak şekilde tasarlanan bileziklerin dış görünümü böyle bir şey. Harekete engel olur mu elimizi açıp kapatırken sorun yaşar mıyız bilemiyorum, ben de hiç denemedim henüz kararsızlığım yüzünden.




Yüzüklerle kombinlenmiş halini, altın rengini, gümüş rengini, metal olanı, pırlanta kaplı olanı hepsini sevdim ben hepsini verin bana :) Bir yandan heeerkes bu modayı benimsesin diyorum bir yandan da kimse keşfetmesin boku çıkmasın istiyorum, böyle sevdiğim şeyleri sahiplenip saçmalamak tam benlik bir hareket zaten.


El bileziklerini kullanan ünlülerde başı Sarah Jessica Parker, Salma Hayek ve Nicole Scherzinger çekiyor. SJP'ninkini tabi ki beğenmedim çok kaba gözüküyor ama diğer ikisi güzelmiş.


Benim bu aksesuarı ilk gördüğüm isim Jennifer Lawrence. Hunger Games filminin Roma'daki galasında kullandığı bu el bileziği (hand cuff, hand bracelet falan da diyor bizim new yorker moda ikonları) çok hoşuma gitmişti ilk gördüğümde. Benim için bu akımın öncüsü Jenniferdır yani.



Son olarak gördüğüm tasarımlar içinde ennnn çok beğendiğimi de paylaşmak istiyorum. Bunu takan kim, markası falan ne hiç bilmiyorum ama gördüğüm en şık bilezik/el bileziği kesinlikle bu!

Bütün kulağımızı kaplayan küpelerden, tırnaklara takılan metal halkalardan falan sonra böyle zarif ve şık bir aksesuarın hayatlarımıza girmesi çok iyi oldu bence. Kendinize en uygun olan modeli bulun ve bütün yaz hiiiç yanınızdan ayırmayın derim..

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter