Haziran 08, 2014

Bad Boys


Biliyorsunuzdur geçenlerde Angelina Jolie'nin başrolde oynadığı Malefiz adlı film vizyona girdi. Klasik uyuyan güzel hikayesine kötü karakterin gözünden bakan bir film kendisi. Filmden sonra ben de "neden hep iyileri sevelim ki" diye düşünmeye başladım. Bunun sonunda da nefret edemediğimiz, ne kadar kötü olsalar da birazcık sempati beslediğimiz ya da hak verdiğimiz ünlü film karakterlerini yazmaya karar verdim.-tamam peki evet tatil için Çeşmeye geldim ve hava bok gibi, yapacak bir şeyim olmadığından canım sıkılıyor saçma sapan işlere sarıyorum-
*Bu yazı uzuuuun uzuuun düşünme ve beyin fırtınaları sonucunda oluşmuştur umarım ki değeri bilinir :)
**Olabildiğince spoiler vermeden yazmaya çalıştım, sonuçlardan sorumlu değilim :)

Sweeney Todd / Sweeney Todd


Fleet sokağının katil berberini sevmeyen biri var mı? "Oha be yeter ne doğradın insanları" diye ona hiç hesap sorduk mu? Sormadık, soramadık çünkü delirmekte sonuna kadar haklıydı. Arada elinin ayarını kaçırıp olur olmadık insanları haşat etmiş olsa da onu bu hale getirenler, ailesini perişan edenler utansın diyorum.

Jigsaw / Saw


"Ay yok artık saçmalama bu adamı mı seveceğiz" diyenler bir durup düşünmeli bence. Ben Testere serisini 4. filme kadar mı ne izledim, o zamana kadar bu yaşlı amcam kanser hastası ve ölmek üzere olan biriydi. O kadar insanı o psikopat döngüye sokmasının sebebi de tüm o insanların hayatın değerini bilmiyor olmasıydı. Yaşamaktan vazgeçmiş insanları özellikle seçip "al bakalım hayatta kalmak ne kadar kıymetliymiş gör"" deyip durdu bu adamcağız. Ve vermeye çalıştığı bu mesaj son derece mantıklıydı bu sebepten ben Jigsaw'ın biraz olsun övgüyü hak ettiğini düşünüyorum.

Darth Vader / Star Wars


Bu yazının onsuz olabileceğini düşünmediniz değil mi? Bakın şimdiden anlaşalım "ay ben izlemedim ki bu filmi of herkes bahsediyor izlesem mi :ss" falan diye düşünen varsa yıkılsın karşımdan! Gitsin Star Wars serisini izlesin öyle gelsin. Darth Vader, karanlık tarafı seçen Anakin Skywalker beybisinin bir takım olaylar sonucu dönüşmüş olduğu karakter. Adamın aklına öyle şüpheyi koyar, sevdiklerinin kaybıyla sınamaya kalkarsanız işte böyle sapıtır Darth Vader olur. Ben olsam ben de olurdum adam haklı.

Loki / Thor


Ya tamam biliyorum Loki'nin sevilecek bir tarafı yok ama bu karakteri oynayan Tom Hiddleston o kadar yakışıklı o kadar tatlı ki ne oynasa severim! Bu tarz fantastik filmler içinde favorim Thor olabilir muhteşem mizah anlayışıyla. Loki de bu durumdan fazlasıyla ekmek yiyip sempatiyi hak eden bir karakter bence. Son filmin finalindeki son dakika golünden sonra neler olacak deli gibi merak ediyorum.

Severus Snape / Harry Potter


Yıllar boyu her kitapta, her filmde onu kötü sandık. Voldemort olduğuna inandık, Tom Riddle olduğunu düşündük, ben Harry'nin babası olduğunu bile düşündüm bir ara. Heeeer kötülüğü ona yakıştırdık da Harry'nin anneciğine delice aşık bir adam olabileceğini düşünmedik. Oo Snape aşkitosu.. Ay yok o kadar da sevemeyeceğim seni o meymenetsiz suratınla. Hadi çekil sıradaki gelsiiin

Davy Jones / Pirates of Caribbean


Madem aşkı için delirmiş adamlardan bahsediyoruz, ahtapot adam Davy başı çeker. Sevdiği kadını 10 yılda bir (kaç yılda birdi tam emin değilim ama) görebilmek için her türlü zorluğa katlanan, sandığını korumak için her şeyi yapmaya hazır ama hikayenin hep kötü adamı olarak akılda kalan bir karakter Davy Jones.

Mr. Goodkat / Lucky Number Slevin


"intikam" temalı izlediğim en iyi film kesinlikle budur. Aksiyon, komedi, hüzün hepsi de bir arada hala izlememiş olan varsa vakit kaybetmesin derim. Genelde ortada dönen numarayı, gizemi şıp diye çözerim ben ama bu filmde neler döndüğünü sonuna kadar anlayamamıştım. Bizim usta bir kiralık katil olarak kötü karakterler arasında izlediğimiz Mr. Goodkat rolüyle Bruce Villis kokulu öpücüklerimi kesinlikle hak ediyor!

Joker / Batman


Yazının şu anına kadar yazdığım kötü karakterler ya da genel olarak Joker karakteri hakkında ne düşünürsünüz bilmem ama Heath Lager'ın oynadığı Christopher Nolan'ın çektiği filmin Joker'ini sevmemek imkansız. İnanılmaz akıllı ve karizmatik Jokerimiz -Jack Nicholson'a ayıp etmek istemem ama- en iyi Joker bence. Christopher Nolan'ın gözünden 2005, 2008 ve 2012 yıllarında çekilen 3 Batman filmini hala izlemediyseniz tavsiye ederim. Son filmdeki Bane karakteri de bu listede olabilirdi belki ama sempatik olmadığından kaybetti :)

Benim icin ne kadar kötü olurlarsa olsunlar yine de sevilmeye değer kötü adamlar bunlardı. Hiç kadın yazmadığımı farkettim ama aklıma şu an bile gelmiyor hiç. Sizin sevdiğinız kötü adamlar kimler?? Hayır gerçek hayattakileri sormuyorum, film karakterlerinden bahsediyorum :)

3 yorum:

  1. İlgi alanımı fazlasıyla kapsadığından en beğendiğim yazın oldu! Benzer fantastik karakter / film analizlerinin yenilerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ayrıca kadın villain karakterler için;
    -Harley Quinn (Tek kelimeyle favorim),
    -Poison İvy (1997 Batman & Robin filminde Uma Thurman'ın canlandırdığı hali çok eğlenceliydi)
    -Catwoman
    -Bellatrix Lestrange
    -Kill Bill'deki meşhur ıslık sahnesiyle Elle Driver şimdilik aklıma gelenler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa catwoman çok mantıklıymış :) bellatrix ve poison ivy'nin sevilecek bir tarafları yok yaa pis kadınlar :) elle driver'dan da ekstra nefret ederim onu "en çirkefler" listesinin başına koyarım ancak ahahahh :)

      Sil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter