Şubat 16, 2014

Brace Yourselves, Salopets Are Coming


Çoğunuzun bahçıvan tulumu diyeceği bu nostaljik parçalar, aslında son birkaç sezondur ucundan kıyısından hayatımıza girmeye çalışıyorlardı. Bu sezon her yerde karşıma çıkınca "zamanı geldi demek ki" dedim. Tumblr kızları, moda bılogırları herkesin dolabında artık bir salopet var ve çocukluğumuzdaki gibi spor ayakkabıyla falan kombinlemekten ziyade topukluyla, kocaman kolyelerle, üstüne şık mantolarla giymek makbul artık. 
Ben işemek falan zor oluyor diye çok moda oldukları zaman tulum bile almamıştım. Ama kot, deri ya da kanvas salopetler aklımı çelmiyor değil. Hem de çocukluğumu hatırlatıyorlar bana ^_^




Tabi ki klasik denim kumaştan olanlar bence ennn güzelleri ama yukarıdaki gibi kumaştan olanları ya da deri görünümlü olanlar da baya giderli. Küçükken ben salopetimi neyle giyerdim hatırlamıyorum ama uzun kollu badilerle falan giyiyordum herhalde. Allahtan şimdi öyle bir durum yok :) İçlerine kısa bluzlar, transparan gömlekler, büstiyerler giyip altlarına da mokasen -makosen değil mokasen :) - ya da topuklu giyince haftanın şıkı olmak garanti.





Resimlere bakıp bakıp kendimi alıştırmaya çalışıyorum ama bu güzel kombinlere rağmen "peki nasıl işeyeceğim ben" sorusu aklımdan gitmiyor. Bir çılgınlık yapıp alsam tuvaletlerde küfür kıyamet gideceğim biliyorum ama almazsam da feşınıbıl bir kadın olamayacağım offf :(
Ama bu durumun dışında hamilelerin bile bu modeli tercih ettiğini düşünürsek oldukça rahatlar. Bu rahatlıklarından dolayıdır ki zaten topukluyla, kocaman 5 kiloluk kolyelerle, içine hiçbir şeyin sığmadığı portföylerle birlikte kullanmamız gerek. Çünkü "if it's comfortable, it's not fashionable" beybileer.



Peki salopetleri, denim bahçıvan tulumlarını nereden buluruz? Şahsen ben bu konuda zorlandım. Yukarıdaki 3 model Asos'tan, Mavi Jeans ve Levi's'ın internet sitelerinde bulamadım. Hazır giyim mağazalarnda birkaç yerde denk geldim ama hangileriydi hatırlayamıyorum. Diktirilebilecek bir parça da değil. Bir de saçma sapan bir pahalı falan. Paçaları kısa şort gibi olanları bulmak daha kolay ama uzun paçalı ve denim olmayan salopet ben satın almak için henüz bulamadım, duyan bilen varsa söylesin.



Son olarak belirtmek isterim ki salopet ve tulum ayrı şeyler. Yukarıda gördüğünüz 2 kızımız kot kumaşından tulum giymişler. Ama yazarın bu yazıda bahsettiği bunlar değil. O sebepten ukalalık yapıp "amaaan hepsi tulum işte" demeyin, bozuşuruz. Fashionista olmak bunu gerektirir.

Ben göbeği açıkta bırakan tişörtler ve converselerimle bu akıma uymaya hazırım. Ama önce uygun salopeti bulmam gerekiyor. Belki yaz koleksiyonları piyasaya sürüldüğünde güzel modellere denk geliriz. Uzuun süredir hayatımızda olan ama bu sezon iyice göze çarpan nostaljik bahçıvan tulumları hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Sevdiniz mi yoksa benim gibi endişeleriniz mi var?

Takip Et / twitter facebook instagram

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter