Şubat 28, 2014

Azalarak Bitsin / Garip Gureba Tırnaklar


Hep beğendiğim, sevdiğim şeyleri yazmak olmaz tabii, ara ara görsel olarak gözlerimi kanatan ama moda diye herkesin bulaştığı akımlardan da bahsetmek istiyorum. Rengarenk ojelerle, abuk subuk desenlerle, uzunlu kısalı tırnaklar uzuuuuun süredir gündemimde. Neden yani neden bir insan tırnağında çilek, karpuz, panda, çiçek falan ister? Bu olayı seven, tırnak boyama salonlarından çıkmayanlar falan varsa yazıyı hiç okumasın, aramız bozulmasın :)


Şeffaf tırnağın ucuna French manikür mantığıyla yapılan bu boyama türü sanırım en rezalet olanı. Güzelim french kendi haline mükemmelken böyle içine etme çabası niye sevgili kadınlar?



Uzun tırnak zaten her şekilde kötü, Yani belli bir uzunluk tabi ki iyi ama bu resimlerdekiler falan korkunç. Bir de üstüne böyle renkli ojeleri sürünce oluşan görüntü berbat. Kısa tırnağa yapılan minnak, kalpli, pembişli ojeler sanatsal anlamda fotoğraflarda falan güzel gözüküyor inkar etmiyorum ama bakkala girip bu tırnaklarla "abi 1 ekmek" diye para uzattığınızı düşünsenize? Ya da sevgilinizin elini ya da bir yerlerini tuttuğunuzu asgdsdf.
Zaten aklı selim bir adam sevgilisine karısına kızına böyle şey yaptırmaz. Yumruğunu masaya vurur, kadına yasağını koyar. O sebeptendir ki bu tuhaf tuhaf tırnaklara bulaşanlar ya singledır ya da hayatlarındaki adam loserdır. Ohh iyice nefret edin benden ne güzel konuşuyorum böyle :)


Böyle mantıklı bir renkte ojenin üstüne ince kibar şekilde çekilen çizgiler daha tahammül edilir gibi hatta hoş bile duruyor. Ben kendimi bildim bileli french ve bordodan başka oje sürmezken son birkaç yıldır gri, lacivert, siyah falan sürmeye başladım. Bir ara yine fotoğraflarda görüp beğenip turuncu almıştım ama gerçek hayatta öyle resimlerdeki gibi güzel olmuyormuş tabi :)


Bizi bu işlere bulaştıran elebaşları işte bu 2 kadın! Yıllardır kocaman tırnaklarını gözümüze sokan Beyonce ve Rihanna sayesinde oldu bunlar hep eminim. Ben bu kadınlara özenecek olsaydım Jay Z gibi kocam ya da memelerimin altında kocaman bir dövmem olurdu herhalde :) Tırnaklarını ne yapayım ....




Her tırnağa farklı bir renk, desen, taş, parıltı, sticker vs. bir ton çeşidi modeli var bu işin. Onlarca "nail art" denen manikür salonlarından görüyorum her yerde. Ben ne kadar nefret etsem de kocaman bir sektör bu ve tırnak gibi küçük bir alanda böyle çizimler yapabilmek de bir yetenek, inkar edemem.
Ama gereksiz harbiden gereksiz. Tüm tırnaklara siyah sadece yüzük parmağına farklı bir renk sürmek neyimize yetmedi de bu hallere geldik bilmiyorum ama umarım bir an önce bu moda akımı biter. Zaten doğal, sade olan hiçbir yerimiz kalmadı neredeyse bari tınaklarımız rahat etsin.

Siz bu rengarenk tırnaklar hakkında ne düşünüyorsunuz? Benim gibi şiddetle karşı çıkanlardan mısınız yoksa "keşke her kıyafetime uygun tırnak yaptırabilsem" diyenlerden misiniz?

1 yorum:

  1. Ben miyim anormal olan bilmiyorum ama bana gereksiz vakit kaybı gibi geliyor yahu böylesine uğraşmak !

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter