Ağustos 26, 2013

Yeni Dizi / Mistresses

Henüz 1-2 gün önce izlemeye başladığım daha ilk sezonu bitmemiş olan Mistresses dizisinden bahsetmek istiyorum. Ara ara Dizimag'e "yeni ne dizi var acabaaaa" diye bakarken birkaç ay önce görmüştüm, adından dolayı merak etmiştim ama fırsatım olmadı bir türlü başlamaya. Nitekim sonunda izliyorum, yaz günü güzel gider diye size de tavsiye edeyim dedim.


Biraz Sex and the City gibi, biraz Girls biraz Desperate Housewives karışımı bir dizi. Birbiriyle arkadaş 4 kadının hayatları daha çok ilişkileri var. Bu tarz kadın dizilerini hep sevdiğim ve Mistresses konuları hiç uzatmadan, sıkmadan akan bir dizi olduğu için sevdim. Dizi, 2008 İngiltere yapımı Mistresses dizisinin yeniden çekilmiş Amerika versiyonu.



Karakterlerden biri evli bir avukat olan Savi. Alyssa Milano'nun oynadığı Savi, ufak tefek ama taş gibi, her şeye yetişmeye çalışan bir kadın. Kocası Harry'i görünce "hey maşallaaah, yavrum senin baban nereli, kız seni yerler"  demeden duramayacaksınız :) Hele Savi'nin adama yaptıklarını görünce iyice sinirleneceksiniz. Savi tam bir kontrol manyağı olduğu için biraz kendime yakın bulsam da "bahtımız benzemesin" dedim ilerleyen bölümlerde.


Savi'nin kız kardeşi Joss grubun bekar ve tam bir "attention whore!" üyesi. Kafası rahat, kimseyi ciddiye almayan, ev sahibinden patronuna kadar herkesle yatan bir emlakçı. Onun da yeni patronu ve lezbiyen müşterileriyle uğraşmalarını izliyoruz.


Güzel dul April, küçük kızıyla yaşayan, bekar babalara şans vermekte güçlükler yaşayan bir kadın. Hala ölen kocasının yasını tutarken öğrendikleri ve yaşadıkları var. İçlerinde en sempatik olanı April bence. Umarım ilerleyen bölümlerde şirretleşmez.


Sanırım ben en çok Karen'ı sevdim. Psikolog olan ve son 1 yıldır evli ve çocuklu hastasıyla ilişki yaşayan Karen, aşık olduğu adamı kaybettikten sonra bir bocalama süreci geçiriyor. Kendinde yas tutma hakkı bile görmeyen Karen, sevdiği adamın sorunlu oğluna yardım etmeye çalışırken olaylar karışıyor. Ben Karen'ın o kötü zamanlarda bile yıkılmama çabasını, dik duruşunu sevdim. Bir de kıyafetleri çok güzel yüksel bel pantolonlar şifonlar falan..


İşte Mistresses dizisinin karakterleri aşağı yukarı böyle. Dediğim gibi ben böyle kadın dizilerini hep sevmişimdir. Entrika, ihtiras, yalan dolan bizim işimizsfdsgdsdshf :) İlk sezon 13 bölüm, daha 10. bölüm yayınlanmış 2 güne izlersiniz başlayın derim ben. Sevip sevmediğinizi iletirsiniz..


1 yorum:

  1. verdiğiniz yaralı bilgiler için teşekkürler...

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter