Mayıs 21, 2013

Cannes 2013 / 4-5-6



Cannes'da kırmızı halıda olsun, etkinliklerde olsun daha şıklık içeren bir 3 gün geçti bence. Genel olarak kıyafetleri aksesuarları beğendim.
Uzatmıyorum, başlıyorum;


Öncelikle ufak çaplı bir sıkıntı yaşayan Eva Longoria'yla başlayalım. Kırmızı halıda Angelina Joling yapmaya çalışırken rüzgarın baya bir azizliğine uğramış :) Atelier Versace elbisesi de çok güzelmiş bu frikik olayıyla hafızamıza kazınmasaydı iyiydi.


Nicole Kidman bu sefer olmuş. Valla da billa da olmuş kendimi tutamayıp ağlamaya başlıyorum burada. Yıllar önceki Nicole zarafetine geri dönmüş resmen L'Wren Scott elbisesi, saçı ve takılarıyla. Kocasıyla mal mal pozlarını görmezden gelmek istiyorum ama yapamıyorum, düğünde resim mi çektiremediniz canlarım bu ne hal böyle?


Hiiiiiiiç sevmediğim Jessica Biel'i gördüğüm an 'oha harika görünüyor' dedim taa ki o eteğin altına saklanmış kuğuları, kazları, tavukları görene kadar. O nedir yaa bildiğin tüyle doldurmuşlar eteğin ucunu. Kusalım diye mi böyle bu Marchesa elbise anlamadım ki? Ben seni beğenmeye hazırdım, sen kendini bitirdin kızım!


Cheryl Cole,bordo Zuhair Murad elbisesiyle çok iyiydi. Bir J.Lo'nun giydiği Zuhair Muradlara bakıyorum, bir de başkalarının giydiklerine. Sorun Jennifer Lopez'de sanırım ama ergenliğin getirisi olarak kadını o kadar çok seviyorum ki çamur atamıyorum bir türlü.
Neyse konumuz Cheryl Cole ve kırmızı halıda kırmızı tonu giymesine rağmen çok şık!


Bu kız Ölümcül Deney serisinden sonra kayboldu, çoluk çocuğa karıştı ama hala daş gibi maşallah! Hiçbir etkinlikten de geri kalmıyor! Chanel Couture elbisesiyle, Milla Jovovich ne iyiydi ne kötüydü bence, elbise hakkında ne düşündüğümü bilemedim açıkçası.


Yok Marion Cotillard olmuyor, olmuyor.. Elbise olsa saç olmuyor, saç olsa ayakkabı bok.. Niye böylesin kızım sen ha niye? Dünya güzeli kadınsın, zarafet akıyor her bir tarafından. Düz beyaz elbise giyip, fön çektirsen bile harika olacakken tipine bak! O demode saç nedir? Bıkmadın hala asimetrik eteklerden seninle ne yapacağız bilmiyorum.. Elbise Dior bu arada.


Derken, azıcık bir yola gelme gördüm sanki. Antonio Berardi elbisenin sırt dekoltesi ve güzel bacaklarının hatrına beğenmiş gibi yapacağım seni.


Zoe Saldana, festivalin açılış günü öyle pespaye bir şey giymişti ki gözlerim kör olmuştu gördüğümde, hiç merak edip aramayın bence, bu güzel elbiseye bakın sadece. Emanuel Ungaro elbisesine o zımbalara rağmen bayıldım! Oscar Tiye ayakkabılarına ayrı bir ölüp bittim! Aferin kızım, otur yıldızlı pekiyi.


Ahna O'Reilly'i The Help filminden hatırlayanınız vardır. Monique Lhuillier kıyafetinin rengini, kızımızın örgü saçını, rujunu çok sevdim. Anlamadığım şey bu pantolon üstüne etek moda mı? Böyle bir akım başladı da ben mi kaçırdım? Bir de bunu beğenenler mi var? Bu konuda aydınlatılmaya ihtiyacım var sanırım.


Ya Rooney Mara seni nasıl beğeniyorum belli değil. O ölü beyazı tenin, donuk bakışların, cool halinle bebeyimsin her daim! Daha önce Osman markası adı altında gördüğüme emin olduğum tulumu Giambattista Valli, etekli kombini ise Dior.


İlk 6 gün kırmızı halıda en çok Dior tasarımı gördük sanırım. Bir de bunlara Jennifer Lawrence'ı ekleyin, kızı zaten başka marka giyerken gören yok, bu festivalde de her kıyafeti Christian Dior
Elbiselerin üçünü de sevmedim. İlk elbise çok sıradan siyah-beyaz kombini herkeste vardı neredeyse, siyah tulumun örgüden üst kısmı çok komik sanki anneannesi örmüş de bu kız da hatır kırmayayım diye giymiş. Beyaz elbiseyi de çözemedim açıkçası. Sadece pembe ve turuncu topuklularını sevdim.
Ve özel olarak değinmek istediğim konu, SAÇINA NOOOLDU KIZIM SENİN?! Gölge mi o balyaj mı neyse artık pek anlamam 40 yaşında gibisin git eski haline dön gözünü seveyim yaa


Festivalin önemli isimlerinden Carey Mulligan bu kıyafet işini şimdi olmasa da zamanla kıvıracak gibi. O kadar çocuk gibi, tatlı ki kızamıyorum ^_^ Siyah yakalı, krem rengi Vionnet elbisesi o yırtmaç olmasaymış baya iyiymiş. Photocall kısımlarında giydiği siyah tulum Balenciaga, lacivert elbise Chloe. İkisini de sevdim ama ben alıp giyer miydim, noooo. *Justin Timberlake beybisiyle kıkır kıkırsın ama Jessica çıkar bir yerden yolar seni
Elif demişti dersin!

Cannes'da 4., 5. ve 6. günler de böyleydi. Çok da kötü değildi bence.
Yazının devamı için takipte kalınnn

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter