Nisan 29, 2013

Kep Atarken Ne Giysek?

Kep törenimin 2 Haziran'da olduğunu öğrendiğim anda öyle bir tutuştum ki sormayın :) Mezuniyet için her şey hazır ama kepi hep ertelemişim. Böyle özel zamanlar benim için hep elbise diktirmeye bahanedir. İmkanım olsa giydiğim dona kadar diktirirdim ama şimdilik sadece elbise, etek, pantolon..
Kendime örnek modeller ararken o kadar görsel biriktirdim ki bir yazı yazayım bari dedim eşe dosta faydası olur belki.
Kendimce 3-5 Kep töreni kıyafeti tavsiye ettim, karar tabi ki sizin ama mutlaka ve mutlaka olabilecek en sade görünümde olun.


İlk önce benim favorilerim. Bu iki elbiseden biri kesinlikle kendi kep törenimde giymeyi isteyeceğim modellerden.
Tabi biri Valentino, biri hatırlayamadığım başka bir 57375 dolarlık elbise olduğundan sadece modellerinden feyz alıyor ve geçiyorum :)


Şimdi tabi giyeceğiniz cüppe ne renk, cüppe mi giyilecek pelerin mi vs. bunlar önemli sorular. Kesinlikle cüppelerle uyumlu renkte bir elbise seçilmeli. Günün çoğunluklu kısmında üstümüzde onlar olacak, fotoğraflar hep onlarla çekilecek. Pastel tonlar her zamanki gibi kurtarıcı. Abartısız, sade ve biraz böyle cici bici olmak daha iyi sanki. Herkesin 7 sülalesi olacak orada aile çay bahçesi gibi, üniversite bitirmiş koca kazıklar olsak da götü başı açmanın alemi yok hanım hanımcık olmak iyidir.


Benim gözüm hep bu çiçekli kumaşlara takılıyor. Havalar da çok güzel bu aralar bahardan mıdır nedir bilemedim. Sizin için de aynı şey geçerliyse böyle baharlık, efil efil kumaşlar seçin. Hem şık hem mevsimlik.


Bahar da neymiş ben direk yaz ruhuna geçerim derseniz de böyle cart, neon renkler süper! Ama işte üzerinize giyeceğiniz cüppenin rengi çoook önemli.  Renkleri bir araya getirip karşılaştırmadan sakın alıp giymeyin.

Gerek yok hiç birine, siyah giyer günü kurtarırım derseniz yapmayın etmeyin derim :) Belki biraz dekolte ya da ufak detaylar hareket katar ama genel olarak siyahtan kaçınmak gerek bence böyle bir zamanda.


Gelelim ayakkabılara,



Elbisede sade olalım dedim ama ayakkabıda her şey serbest bence :) Kemik bir elbisenin altına neon ayakkabı müthiş olabilir. Ben şahsen platform tabanlar daha rahat olsa da kendilerinden nefret ediyorum ama halk bunu istiyor yapacak bir şey yok. Benim gibi çirkin ayaklarınız varsa kapalı, sivri burun, platformsuz modeller; boyunuz kısaysa kalın ve uzun topuklar tercih edebilirsiniz.



Çanta o gün sürekli elimizde olacak bir aksesuar olmayacak bence. Ama önemli tabi. Ayakkabıyla, elbisenin kemeriyle uyumlu olması önemli.

Öyle yapın, böyle giyin dedim dedim, şimdi sıra yapmayın-etmeyinlerde,


Ayakkabı riskli konu, bir kadını rezil de eder vezir de. Hani yapmazsınız zaten ama spor ayakkabıdan, babetten uzak durun. Önemli bir gün yani topuklu olmadan olmaz, ama ne idüğü belirsiz topuklardan bahsetmiyorum tabi :) Dolgu topuk da herkes çok seviyor niyeyse ama en azından hasır/mantar dolgu kullanmayın çok paçoz.


O günün zaten prensesi siz olacaksınız, bunu milletin gözüne sokmaya abartılı kıyafetler giymeye hiiiç gerek yok. Abiyeleri baloya saklayın, peplumlardan artık kurtulun, asimetrik yamuk yumuk etekleri de yakın, geri kalanı işinize yarayacaktır :)

Benim görsellerim hep McQueen, Lanvin, Valentino vs. tasarımlarından, tabi ki bunları alın diye bir şey yok ama daha orta ölçekli mağazalar zaten bu büyük modaevlerini taklit ettiğinden mutlaka bu ayarda elbiselerle kaynıyordur ortalık.

Vücudunuza, tarzınıza en uygun elbiseyi bulmak önemli. Kep töreni için sade olmak ve rahat etmek önemli, saatlerce ayakta durabilme ihtimaliniz var, unutmayın.

Heyecanlanmak lazım mı mezun oluyoruz diye ne hissetmeli bilmiyorum ben gayet normalim ama artık siz her ne hissediyorsanız umarım iyidir, umarım okulunuz uzamaz, umarım bütlere bile kalmazsınız :)

**Yeniyıl çekilişi için buraya tık tık :)

9 yorum:

  1. Teşekkürler canım... Kafamdaki tercihleri netleştirmede ve iyi bir seçim yapmamda bana yardımcı oldu.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bir gün bir üniversite kazanabilirsem inan bana tavsiyelerine uyacağım. :) kahvesevdasii.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım kazanır ve harika bir öğretim hayatı geçirirsin :)

      Sil
  3. Kep atarken bu elbiselerin kapalisini giysem nasil olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapalıysan eğer uzun kollu, dantel işli bohem bir elbise bir hoş olur bence. benim arkadaşım öyle bir elbise giymişti.

      Sil
  4. üstteki pudra krem gibi olan elbiseyi çok beğendim buradan alamıyo muyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, bunlar fikir olsun diye kullandığım görseller

      Sil
  5. Sevgilimin mezuniyetine giderken ne gidebilirim peki? Çok abartmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  6. Paylaştığınız elbiseler iyi hoş da kep töreni resmi bir törendir. Çiçekli, dantelli, çok renkli kıyafetlerden ziyade siyah,beyaz,lacivert gibi renklerde düz elbiseler o resmi havaya daha çok uyum sağlar diye düşünüyorum. Birçok kişinin de bu tarz kıyafetleri seçmesinin sebebi bu. Ayakkabı konusunda da özellikle uzun boylu kızlar için şık bir babet çok iyi bi alternatif olabiliyor :)

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter