Aralık 09, 2012

Yılbasında Ne Giysek?

Malum 21 Aralık'ı(!) atlatırsak eğer hepimizin büyük bir sorusu var, 'yeniyıla hangi kıyafetle gireceğiz?'
Çoğunuzu bu telaş çoktan sarmıştır, kararlar verilmiştir muhtemelen ama yetişebildiklerimin işine yarar belki diye yılbaşı gecesinde neler giyebiliriz, neler giymeyebiliriz yazayım dedim.


 
Öncelikle benim tercihim elbiseden yana, iki parça giymek yerine tek parça bir elbiseyi bu gece için tercih ederim. Elbisede de öncelikli olarak dar/mini ya da dar/diz altı modeller hoşuma gidiyor bu aralar.
Eğer basenlerinize güvenmiyorsanız belden oturtmalı bol etekli elbiseler giyebilirsiniz. İlla revaçta olan parçaları kullanma zorunluluğu yok, vücut tipiniz neyse onun için revaçta olan parçalar seçmek önemli.

 
Kıyafetinize iddia katmak için kocaman aksesuarlar ya da dekolteler mantıklı olacaktır. Malum bu yıl sırt dekoltesi aldı yürüdü, siz de seçiminizi bundan yana yapabilirsiniz. Ama derseniz ki benim bacaklarım muhteşem ya da göğüs kısmım harika o zaman orada kullanın dekolteyi. Yeter ki dekoltede nerenizi açmanız gerektiği konusunda doğru kararı verin. O zaman moda kurbanı değil, stil sahibi olursunuz.


 
Düz renk istemem derseniz eğer kış günü baharı hatırlatacak rengarenk kumaşlar kullanabilirsiniz. Düze göre çok daha dikkat çekici olacaktır.

 
Biz o gece evde annem,babam, halamgiller, yengemgiller olacağız çok şatafata gerek yok derseniz de daha sade, hanım hanımcık modeller işinizi görecektir. Hem de ev ortamında daha rahat hareket etme imkanınız olur.

 
Bu üst kısmı/kolları dantel ya da transparan olan elbiselerden lütfen giymeyin! Evet biliyorum çok güzeller çok asil duruyorlar ama herkes giydi, her yerde var artık. Hele de dışarda bir mekanda olacaksanız mutlaka birileriyle pişti olursunuz, koşarak kaçın derim ben.

Son olarak kesinlikle ve kesinlikle kullanmamanızı tavsiye ettiğim parçalara gelelim,

 
Sakın ama sakın spor ayakkabı giymeye kalkmayın, evde bile olsanız! Ben topuklu ayakkabı en son ne zaman giydim hatırlamıyorum bile, çok zorunlu olmadıkça giymiyorum ama bu yılbaşı gecesi ve bir kutlama olacaksa topuklu şart!
Paçoz straplez mini elbiselerden, püsküllü kıyafetlerden, şu omuzlarında bir tuhaf dekoltesi olan basit kıyafetlerden de uzak durun, giymeyin, giydirtmeyin :)
Topuklu terlik olayı ise hızla kaçılması gereken bir şey.
Bunlar dışında asimetrik kesim etekler, önü kısa arkası uzun elbiseler de bence tercih etmemeniz gereken modellerden fazlasıyla klişe oldular artık bir esprileri kalmadı.


Topuklu şart demiş miydim? :)

Veeee işte benim yılbaşı gecesi için seçimim! Yani bir çılgınlık yapıp evde pineklemeyi tercih etmemiş olsaydım giyeceğim elbise kesinlikle buydu. Orjinali Valentino ama tabi ki henüz o kadar zengin bir koca bulamadığım için, ebay'de bulduğum taklidi şimdilik işimi görür :)


 
Benim tüm görsellerim Asos, Ebay, Zara ve Forever New'dan. Bu kadar az zaman kalmamış olsa Asos ve Ebay'den sipariş verin derdim özellikle de hep 100 tl'nin altındaki kıyafetlerden seçtim herkese uygun olsun diye ama kargo 31 Aralık'a kadar iki siteden de yetişmez muhtemelen yine de risk alırım derseniz, siz bilirsiniz.

Çok keyifli bir yeniyıl gecesi geçirmenizi şimdiden diliyorum. Hadi bakalım elbiseleri, topukluları hazırlayın. Kırmızı iç çamaşırlarını da unutmayın! -ne boka yarıyorsa o da- :)

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter