Eylül 09, 2012

Mekan Önerisi; Curcuna


Ta ta ta taaa! Çok geç keşfettiğim, hep hazırlıksız gittiğimden resim falan da çekemediğim Kafepi Curcuna'dan sonunda bildirebiliyorum (:
Siz deyin lunapark ben diyeyim Alice'in harikalar diyarı.. Hani yaratıcı zeka tamam iyidir hoştur ama burayı yapan adam manyak olmalı :)
Palmiye ağaçları, sallanan sandalyeler, rengarenk her birinin farklı bir esprisi olan koltuklar, müthiş Vosvos dj kabini vs. hani öyle salak salak oturup vakit öldürmenize imkan yok ben her gittiğimde 'aa burada da bu varmış oha yeaa' diye yeni bir şeyler keşfediyorum.
Resimlerde tabi ki her şey yok, dolu olan masaların resimlerini çekemedim gidip altından havuz geçen, üstünde legolar olan masaları kendiniz görün (:












Sosyal mesajımı da verdikten sonra devam edeyim (:
Ben ilk gittiğimde bir Pazar akşamıydı, bomboştu ama normalde Cuma ya da Cumartesi gidecekseniz rezervasyon yaptırmalısınız. Yaptırmadıysanız eğer, en fazla 2-3 kişi olarak erken bir saatte gidin (5-6 gibi) Biz öyle yaptık, başka gelecek kimse yoksa alabiliriz dediler. Gece çıkarken kapıda hayvan gibi kuyruk vardı iyi ki erken gelmişiz dedik.
Bir de insanlar iki dirhem bir çekirdek düğüne gelir gibilerdi sakın öyle hatalara düşmeyin derim ben kasmaya gerek yok (:
Fiyatlar normal Kafepi gibi, Mojito fiyatında fark vardı benim gördüğüm kadarıyla. Garsonlar çok tatlılar, gece yoğunluğunda yetişmeleri biraz zor oluyor anlayış göstermek lazım ama istisnai durumlar dışında gayet hızlılar.
Müzikler çok güzel güncel şarkılarda dans ederken bir anda Spice Girls ya da Macarena falan çalabiliyor :)
Her kim mekanın tasarımını yaptıysa, o ennnn ufak ayrıntıya bile yaratıcılık kattıysa valla alnından falan öpebilirim, ne iyi etmiş çok iyi etmiş.

Mekan, bilenler için Şişhane'de eski Romeo&Juliet'in yerinde.
Yani, Pera'nın orada Marmara otel'in köşesinden caddeye doğru indiğinizde sol taraftaki rampada.
Bu bilgiler yetmedi diyorsanız, Buraya tıklayarak internet sitesine gidebiliriniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter