Eylül 24, 2012

Cesme / 3

Kısa bir Çeşme kaçamağının ardından yine buradayımm. Yaz başında 'ay bu yıl da tatil yapamayacağım' mı demiştim??? (:
Artık sezon ufaktan bittiği için şuraya gidin, burayı deneyin gibi tavsiyeler yok bu yazıda. Bol bol ben varım, ara ara yemek var falan..







Siz İstanbul'da yağmurla soğukla uğraşırken ben de böyleydim işte :p tamam tamam kızmayın sustum.
 Aya Yorgi koyundaki her yer kapanmıştı tabi önceki yazımda da yazmıştım. Attık kendimizi kumlara biz de. Bomboştu her yer o kadar güzeldi ki koca koy bizimdi sanki her gittiğimizde ve deniz cam gibiydi hani girmeye kıyamazsınız o kadar güzeldi! Hırsızlıktan falan korkan babaanne ruhlu biri olduğum için plaja makinamı götürmedim o yüzden deniz resimleri böyle idare edin bebeklerim.
Son resimdeki siyah gömlek sevgili babamın (: boyfriend shirt'üm olmasa da daddyshirt'üm var :)
Kırmızılı bikinimi yıllar önce Kyo'dan almıştım. Krem rengi olansa tüm yaz H&M'de 10 liraya satılan koleksiyondan.



Bu resimdekiler o gün ettiğimiz kahvaltının sadece üçte biri. Alaçatı'ya giderken Çamlık yolda Rüzgaraltı diye bir otelde kahvaltı yaptık. Sessiz sakindi ve dekorasyonuyla çok şirin bir yerdi. Yemekten mekanı pek çekemedim :)


Gittiğim ilk gün bomboş Marina'da nasıl keyifliydim anlatamam! Ya benim içimde cidden babaanne yaşıyor, 'ay bir sessiz sakindi ki sormayın hep çayır çimen püfür püfür oooh' (:
Çeşme tayfamı yazmalıyım bir yazıda aslında, bana İstanbul'daki her şeyi unutturan, elimden tutup denize götüren tatlı kızlarım benim! (:




Çiçekli elbisem Mango, çok amaçlıdır kendisi. Hem plaja hem gece gezmesine giymişliğim vardır. 6 lira gibi çok komik bir rakama almıştım geçen yaz.
Bir üstteki bluzum da Mango, çantam Topshop.


Yeni sevgililerimle tanışın (: Çeşme'de bir ayakkabıcıda bulduğum ilk görüşte vurulup aldığım ayakkabılarımı Alaçatı'da giymek gibi bir salaklık yaptım, haliyle rahat yürüyemeyip düz ayakkabılara geçtim aşağıdaki resimde gördüğünüz üzere.
Aslında sevmem dolgu topuk, hiç giymedim bugüne kadar ama bunlar haaaariiikaa! :)


Tüm sezon şikayet ettiğim iğrenç Alaçatı kalabalığı yoktu nihayet :)


Son gecemde oradaki iki arkadaşımın bağ evlerinde verdiği mangal partisine gittik. Üstümdeki is kokusu hala duruyor (: Ama çok eğlendik, mangal değil kına gecesine gittik sanki :)
Giydiğim siyah uzun elbisem Oxxo'dan, artık haşatı çıkmış olan espadrillerim Penti, bilekliklerin bir kısmını ben yaptım, bir kısmı Alaçatı sezon sonu ganimeti. Boncuklu kolye de benim eserim, metal olanı FNO yazımdan hatırlarsınız.

Tabi klasikleşen hareketlerimi yapmadan duramadım,


Methan'ın meşhuuuur dondurmasından yedim


Pelo'nun annesinin müthiş ev yapımı pizzasından yedim


Babamın güzel yemeklerine doydum


Pidemi rokayla yedim!

İşte böyleeeee yılın son yaz tatili de diğerleri gibi çok keyifliydi şimdi İstanbul'a, okula, işe, kışa dönme vakti.
Umarım keyif almışsınızdır hem yazdan hem de yazımdan. Sizi iyileştiren, yenileyen, güzel şeylerle karşılaştıran bir yaz geçirdiğinizi umuyorum!

4 yorum:

  1. o mavi topuklular nasıl bişe inceliyorum resimdende senin ayakların çok güzel olduğundan sende durduğu gibi bende mesala durmaz benim boy zaten ufak topuğu kaç santim çok büyük geldi bana ben onu giysem patenin üstünde gidiyormuş gibi olurum hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehehe baya yüksekler evet ama dolgu olduğu için çok rahatlar. ayaklarımı da hiç sevmem aslında giydiğim birkaç burnu açık ayakkabımdan biri bu :) bacakların inceyse dolgu giyebilirsin bence boyun kısa olsa bile

      Sil
  2. canım nerem inceki bacaklarım olsun maşallah boğızım durmuyorki ayaklarımda tombiş tombiş oluyor adam akıllı ayakkabıda senin fiziğe bakarken ahh ahh diyorum yemseydin o sarmaları balavaları diyorum ama hala yiyororum hehehe ayaklarını sev sen valaha çok güzeller ne giysen yakışıyor yeni postlarda bakalım ne modeller gelecek merak ediyoroum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok düşkünüm boğazıma hiç öyle diyet vs. tahammül edemem, genetik sanırım :) pilatese başladım ama tavsiye ederim kısa sürede iyi sonuç veriyor. pek 'şunu giydim ettim' postları yapmıyorum ama bu kadar dikkatli bir okuyucu olman çok güzel :)

      Sil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter