Ağustos 09, 2012

Stili Sevilesi Kadınlar - Olivia Palermo

Yine müthiş stil sahibi olduğuna inandığım bir kadınla karşınızdayım. Olivia Palermo 26 yaşında oyuncu ve model.
En son Paris Couture haftasında şeker pembe, yanlış hatırlamıyorsam Valentino tül elbisesiyle gördükten sonra kendisini yazmak zorundaydım, hakkı yenmeyecek kadar şık bir kadın.


Resimlerde de göreceğiniz gibi tüm hayatı dar paça pantolonla geçmekte. Hiç kasmayan, gayet rahat ve bir o kadar hoş bir tarzı var. Ben en çok bu istikrarını sevdim. Yani her yıl revaçta olan şeylere kendini verip, moda karakterini kaybetmemiş hiçbir zaman, kendi çizgisinde devam etmiş.
Özellikle dapdar kotların altına giydiği sivri burunlara bayıldım. Ben ki hiç sevmem sivri burun, zaten benim de çırpı gibi bacaklarım olduğundan dar paçanın altına ne giysem palet giymişim gibi hissediyorum, bir de sivri burun zor ama başkasında görmesi güzelmiş, sevdim.




Kimi kadınlar vardır, üzerlerindeki parçalara ulaşmak zordur hani tarzlarını çok beğeniriz ama pek çoğumuz için sahip olması uzaktır. Olivia'nınki hiç öyle değil gayet esinlenebileceğimiz sade bir duruşu var. Dümdüz bluz, ceket, altına daracık bir kot, ya iddalı bir ayakkabıyla ya da bir çantayla tamamsınız sizden iyisi yok (:

Baya bir kendimi zorladıktan sonra rüküş hallerini de bulabildim. Şıklık gibi rüküşlüğünde hakkını vermiş sağolsun o kezban eteğe, puantiyeli paçoz elbiseye, kırmızı tuhaf üniforma gibi şeye karşı kelimelerim tükenmiş vaziyette..


Askeri ceketlerle ve büyük kolyelerle kafayı bozmuş kendisi.
Ha yakışmamış mı? Haaaarika olmuş hele o kolyeleri nasıl fesat fesat kıskandığımı bir bilseniz..




Kemikli yüzüne ben bayılıyorum, sadece arada şu süzme salak bakışlarını atmazsan daha iyi olacaksın bebeğimmm!

Benim hayatımda gördüğüm en güzel beyaz kokteyl elbiselerini bu kadın giymiş olabilir, hele de bu ilk resimdeki Marchesa elbise allahımmm o yakanın işlemesi, o şifonun zarifliği bu kadar mı olur ya!
Bir de elbise yeterince harika değilmiş gibi, yanına o muhteşem varlığı da almış -erkek ya da adam falan demek istemiyorum çünkü bu erkekse ben bugüne kadar ne gördüm acaba diye bir durup düşünmem gerekir- süper bir çift olmuşlar bence hani böyle olacaksa benim de sevgilim olabilir, hayır demem (:




Genelde nötr renkleri seviyor Olivia kızımız ama renkli takıldığı zamanları da var. Son resimdeki Vintage tarzıysa beni kendine hayran bıraktı.


Kot giymediği, şort ya da etek giymeyi hatırladığı zamanlarda da minik, sade ceketleri yelekleriyle çok tatlı bence. Uzun ve karamel renk saçlarını hiç sevmedim, boyun hizasındaki düz saçları doğru tercih. Bir de bizim Atiye'ye benzetiyorum ben bu kızı, Atiye'nin az daha güzeli (:




İşte her güzelin bir kusuru, bunun da diz kapakları böyle bir garip. Muhteşem bir vücudu, bacakları var ama o bacakları kırmasın dimdik dursun hep korkutmasın bizi :)


Sevimliliğinden dolayı kendisine 'kız oliiiiişşş' diye seslenmek istediğim bu hem güzel hem şık kadının tarzı budur. Sevmişsinizdir diye umuyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter