Ağustos 23, 2012

Konser Zamanı / 2

Bu yıl ne bereketli geçti konser olarak. Ecnebi şarkıcı akını deli gibi sürüyor. Paralara kıyın, konserlere gidin televizyonlarda klipleri dönerken 'ay ben bunu sahnede canlı dinledim şekeeeer' diye hava atarsınız (:

Red Hot Chili Peppers

Buraya tıklayarak okuyabileceğiniz bir önceki konser yazımda da yazmıştım. Biletix linki için de buraya tık tık..

Il Divo

Yakışıklı vokal grubu böyle sakin, dinlendirici, yer yer operamsı seslerin olduğu müzikleri sevenlere çok uygun. 27 Eylül'de Kuruçeşme Arena'da olacaklar. Biletix'e gitmek için tık tık.


Beirut

Muhtemelen İstanbul'da olmayacağım ve bu yüzden kaçıracağım bir konser. Balkan müziği diyor çoğu yerde ama öyle kısıtlamak haksızlık bence, oynamalı keyifli müzik severler kaçırmayın. 21 Eylül Kuruçeşme Arena biletler 77-110 Lira arasında biletix'te.



Jay Jay Johanson


Ay nasıl seviyorum bu adamı belli değil. En mutlu anınızın bile içine edebilir melankolisiyle ve siz bu durumdan memnun olursunuz. Hem Ankara'da hem İstanbul'da Jolly Joker'de konseri var. Bilet fiyatları çok makul hadi tıklayın



LMFAO - Redfoo&Party Rock Crew

Bunu görüp de gözleri faltaşı gibi açılmayana eğlenmeyi bilen insan demem ben. 6 Ekim'de muhtemelen önümüzdeki yaz mabedimiz olacak olan (Kuruçeşme Arena kapanacağı için) Maçka Küçükçiftlik Parktalar. Biletix'teki indirimli biletleri kaçırmayın, tükenmek üzerelermiş.
*Lmfao'daki o kabarık saçlı adam gelecekmiş sanırım sadece anladığım kadarıyla galiba muhtemelen..



Enrique Iglesias

Tanrı Küçükçiftlik Park'ta konser verecek, idrak edebildiniz mi acaba? Neyse çarpılmadan susayım ben (: Lise sondayken ben gelmişti bir önceki sefer gidememiştim öss laneti yüzünden! Sanırım artık konsere verecek param kalmayacak bu yaz başka hiçbir şey yapmadım diyebilirim ama bunu nasıl kaçırabilirim ki?! Bebeğim 24 Ekim'de geliyor Biletler için böyle alalım sizi..



Scorpions

Pek benim tarzım bir müzik değil ama sevenleri kaçırmasın çünkü dağılacaklar mıymış dağılmışlar da son defa turneye mi çıkmışlar öyle bir şeyler olmuş yani risk almayın gidin. Hem İzmir hem İstanbul'da konserleri var. İstanbul'dan başka şehirlerde de böyle bomba konserlerin olması şart artık! Bilet için buraya


Jennifer Lopez

Ne diyeyim ne yazayım bilmiyorum.. İnanamadım sonunda Türkiye'ye gelecek olması şokunu hala atlatamadım. Küçücükken bu kadın idolümdü, sonra büyüdük eşek kadar olduk benim için hala yeri aynı. Öyle bir sevgi, sadakat yani. Ergen misin diye düşünmeyin, ya da düşünün ya bana ne bayılıyorum işte bu kadına yıllardır nerede ne yapmış her bokunu takip ettim ezbere bilmediğim şarkısı, klip dansı yok. İlk gün gittim aldım biletimi evimde baş köşeye koydum 16 Kasım'da Ülker Sports Arena'dayım! Siz de gelmek isterseniz eğer biletler burada.



Artık size kalmış içinden seçin beğenin gidin. Ama mutlaka gidin!

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter