Ağustos 02, 2012

Film - Savages

Son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden olan Savages/Vahşiler'i izlemenizi tavsiye ediyorumdan ziyade ısrar ediyorum demem daha doğru olur.
Zaten yönetmeninden dolayı (Oliver Stone) izlemek için sabızsızlandığım bir filmdi, beklediğimden fazlasını buldum. Film kesinlikle hiç monotonlaşmadan, sıkmadan ilerliyor.
Aralardaki espriler, müthiş kelime oyunları sizi güldürse de tam bir Stone filmi, bolca kan var. Ben etkilenmemek için sadece konusunu okudum fragman izlemedim çünkü öyle aşırı vahşetli, gerilimli filmlere pek tahammül edemem. Savages da bu konuda baya bereketli sağolsun ama o kadar iyi bir film ki sizi hiçbir şey engellemesin derim ben.
IMDB notu bana göre düşük, bakalım sizin fikriniz ne olacak?
Konusuna kısaca bakacak olursak, dünyanın en güzel yerlerinden birinde yaşayan muhteşem kenevirler yetiştirip satan tıkırları yerinde iki kahramanımız var. Aynı kadına aşıklar, üçü birden gayet mutlu mesut yaşarlarken bir anda daha büyük bir uyuşturucu karteline katılmaya zorlanırlar. Reddedince de tabi olaylar büyür de büyür.
Kaçırmayın, mutlaka izleyin ben çok sevdim ve etkilendim.









Blake Lively'nin yani O karakterinin, filmdeki dövmesine bayıldımm!!! Hiççç hazzetmem kelebek dövmelerinden bu bir ilk ama sevmemek elde değil!






Kamera arkası resimlerinden en sevdiğim,


Fragman,



0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter