Ağustos 21, 2012

Cesme / 2

Resimlerin kalitesi (kalitesizliği) için kusura bakmayın, makinasız bir tatil geçirdim.














Şimdi çok hızlı bir özet geçmem gerekirse bu üstteki kafamla vücudumun açıklanamaz şekilde orantısız çıktığı tuhaf resim KafePi Sera Pilajı'nda çekildi. Aya Yorgi'nin devamı gibi bir yerde Pi Beach Club'ın yan tarafında. Yine Kafepi bünyesinde ama minderlere yatmalı, çimenlerde yuvarlanmalı versiyonu. Giriş+şezlong/minder 15 lira.
Marrakech'e gündüz gitme fırsatım da oldu. Valla sevenler kusura bakmasın ama sırf mekan güzel. Müzikler,garsonlar falan boktan. Sadece giriş 30 lira,alkolsüz içecekler,meyve suları vs. 10 lira. Yine Sole&Mare'ye gidemedim maalesef ki ama gidenlerin çok memnun kaldıklarını söyleyebilirim.
Gece KafePi Beach'e gittik, deli gibi eğlendim harikaydı! Marrakech yine bok yesin!
Bu arada eylül ortasına kadar tüm Aya Yorgi işletmeleri kapanıyor. 1'inde Marrakech, 9'unda Sole&Mare benim bildiklerim.
Tektekçi'den fazla bahsetmiyorum, İstanbul müdavimleri bilirler zaten.
Bikinim şuradan, ayakkabım buradan falan diye yazmalı mıydım bilemedim (: Pek o işlere alışacağımı sanmıyorum :)
Yaz başındaki daha ayrıntılı Çeşme tatili yazım için; Cesme Tatili

4 yorum:

  1. YORUMSUZ KALMAYALIM BENDE TATILDEN YENI DONDUM AMA BENIM KARAADENIZ TURUYDU YAZLIKLARLA GITDIM AMA DONDUM EN SON GITDIGIM EVDE SOBA BILE YAKILDI:) SENIN TATILINDE COK GUZEL GECMIS BELLI NESE SIMDI İŞ ZAMANI GELDIK BASLADIK İŞE GÖZLERIMIZDEN UYKU AKSADA HALEN CALISTIGIMA INANAMAZSAM BILE GELDIK İŞTE PEHHHH

    YanıtlaSil
  2. canım ben genelde ayakkaı hastasıyım gözüm hep ayaklarında ama bu sefer dövmene takıldım neyi ifada ediyor anlamı manası nedir yazarmısın sana zahmet bu arada çok güzel resimler hep böyle büyük boy olsun ufacık olursa bişe belli olmuyor yaz geldi artık sandaletlere terliklere yakın çekim yaparsan varsa olursa iyi olur inceleriz bi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamm dövmenin özel bir manası yok, fiyonk şekli hoşuma gittiği için yaptırdım :)

      Sil
  3. Teşekkür ederim canım cevabın için

    YanıtlaSil

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter