Temmuz 01, 2012

Pijama!

Bu dışarda giyilen pijama takımları hiç prim verdiğim bir şey değildi. Tamam çok moda oldu bu yıl ama yani sırf moda diye giyilebilecek şeyler olduğunu düşünmüyorum hele de o çizgili olanların falan :)

Ancak Alaçatı pazarından çok severek aldığım koyu mavi üstü beyaz çiçekli saten pantolonumu gören annem 'aa kızımdaki rahatlığa bak sokağa bile pijamayla çıkıyor' deyince başta reddetsem de acı gerçekle yüzleştim baya pijamamsı bir parçaydı aslında :) Aynı günün akşamı da teyzem 'böyle şeyleri seviyorsan yıllar önce diktirdiğim ama hiç giymediğim pantolonlarımı sana vereyim' deyince bir anda 3 pijama pantolona sahip oldum. Üstlerine takımlarını giymedikçe çok da kötü değiller aslında.

Valla istediği kadar pijama gibi gözüksün o kadar rahatlar ki vazgeçebileceğimi sanmıyorum. Efil efil, tiril tiriller çünkü baya evde giydiğimiz pijamalarımızın kumaşlarından çoğu.
Tavsiyem gidin en çiçeklisinden en cart renklisinden alın, yaz mevsiminde vazgeçilmeziniz olacaklar.

Benim pijamalarım bunlar,


Abartılı olanları için dünyaya bir göz atacak olursak,


CELINE / SALVATORE FERRAGAMO


JIL SANDER / LOUIS VUITTON


KATHERINE HEIGL / RYAN GOSLING / SALMA HAYEK

 
RIHANNA / MIRANDA KERR / ECE SÜKAN

Rihanna ve Ece Sükan tam bir felaket, skandal tadında korkunç olmuşlar. Miranda Kerr'in pantolonunu çok sevdim.
Siz ne düşünüyorsunuz bu sokaklardaki pijamalar hakkında? Sevdiniz mi, nefret mi ettiniz?

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter