Haziran 14, 2012

Stili Sevilesi Kadınlar - Freja Beha Erichsen

Tam bir erkek çocuğu Freja! Kate Moss'un devamı gibi hatta belki daha masküleni.
Danimarkalı model Freja, erkeksi halleri, dövmeleri, duruşuyla beni kendine hayran bırakmıştır her zaman. New York, Paris, Milan vs. yapılan her moda etkinliğinde, podyumunda yürümediği marka, kapak kızı olmadığı dergi yok. Kendisi Karl Lagerfeld'in ilham meleklerinden. Sırf bunu yazsa özgeçmişine hayat boyu aç kalmaz (:


Şimdi bana açıklayın bir insan bu kadar makyajsız, bu kadar günlük halde nasıl hala dikkat çekici olabilir?










 Farkettiğiniz üzere sadece kot pantolon ve tişört giyiyor. Bu şekilde bile kendine defalarca baktırabiliyor olmasının tek sebebi stil sahibi olması. Üzerinde moda olan hiçbir parça olmasına gerek yok, Coco Chanel zamanında 'moda geçer, stil kalır' derken ne demek istemiş, birebir örneği Freja :)
Türkçe net bir karşılık bulamıyorum, havalı kelimesi yetmeyecek gibi, tam anlamıyla cool bir hatun kendisi, saçlarını çoğumuzun paçoz diyeceği şekilde topuz yapıp, siyah tişörtünü giyip Valentino defilesine gidebilecek kadar hem de. Ve kötü görünüyor mu? Kesinlikle hayır!
Tarz olarak Freja'yı kendime yakın buluyorum, ben de özel bir gün bile olsa dar paça kot, beyaz bir tişört ve gerekiyorsa bolca takıyla çıkmayı çok severim. Rahatlığım her zaman şıklığımdan önce gelir. Deri ceketlere olan düşkünlüğüm onun kadar değil sadece (: Ama işte hiçbir zaman bu kadar asi ve çekici göründün mü diye sorarsanız, hayır :) Porselen gibi suratından mıdır muhteşem kesimli saçlarından mıdır anlamadım bir türlü, anlayamıyorum :)



Tam bir erkek çocuğu demiş miydim? :)



Arada nötr renkleri bırakıp renkli şeyler de giyiyor ve kahretsin öyle de harika!



 Tüm dövmelerine ayrı ayrı sempati beslesem de kolundaki 'redemption' yazısı hem anlamı hem de yazılış stiliyle bir numaram! Bir de göğüsleri küçük olduğu için isyan edenler varsa aranızda, bu düşüncelerinden vazgeçmişlerdir umarım :)



İlk resim mitoloji temalı 2011 Pirelli takvimi için verdiği Apollo pozu.Makinanın başında deklanşöre basansa Karl Lagerfeld.. İkinci resimde de kendisiyle zaten. Hangisini kıskanayım bilemedim :)

Bunlar da kapak kızı olduğu dergilerden bazıları;






0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter