Haziran 05, 2012

Konser Zamanı

Bir anda pat diye yaz geldi kazaklardan sandaletlere hızlı bir değişim yaşadık. Kışı daha çok sevmeme rağmen bu yılki karlı kıştan sonra bu havayı da dört gözle bekliyordum açıkçası. Kısa süreli tatile gidebilecekler (benim gibi), hiç tatil yapamayıp İstanbul'da kalacak olanlar için en iyi alternatiflerden biri konserler. Birkaç yıldır ülke bu konuda baya bereketli, bu yılda da gidilmesi gereken pek çok konser var. İlk bakışta gözüme çarpan, 'es geçmemeli' dediklerimi yazıyorum, her tarza hitap etmeyebilir benim listemdekiler ama elimden geldiğince karma bir şey yapmaya çalıştım.

POZİTİF GÜNLER

Bu hakikaten kaçırılmaması gereken bir etkinlik. 25-28 Haziran'da Maçka Küçükçiftlik Park'ta harika bir konser dizisi olacak. Önce 25inde Nouvelle Vague, sonra 26sında Jessie J ve 27sinde Zaz sahne alacak. Arada başka performanslar da var, ben, benim için can alıcı olan isimleri yazdım. O tarihte İstanbul'da olmayı çook isterdim :( Bu arada, Zaz İstanbul'dan sonra Türkiye turnesi kapsamında başka şehirlerle devam edecekmiş.

PITBULL

Dinleyebileceğimiz hep popüler şarkıda bu adam var bence (: Düet yapmadığı insan kalmadı, bakalım tek başına nasıl olacak? Kardeşimin heyecanla beklediği Pitbull 30 Haziran'da Küçükçiftlik Park'ta. Biletler 89-400 lira arası.

TUBORG GOLDFEST

Festivaller, günü birlik konserlere göre çok daha cazip bence. Çadırda kalmak vs. çok keyifli bir aktivite. Evanescence, Guns'N'Roses, Apocalyptica, Within Temptation gibi daha peeek çok ismin olacağı festival 4-6-7 Temmuz'da Parkorman'da. Kombine biletler 148-530 lira arasında.

GODSKITCHEN FUSION

7 Temmuz'da Küçükçiftlik Park'ta sabaha kadar danss (: Afrojack ve Fedde Le Grand'ın olacağı etkinliği kaçırmayın derim. Geçen yıl Armin Van Buuren vardı, kardeşim gitmişti ve dans etmekten ertesi gün vücudu iflas etmişti :) Bilet fiyatları 89-190 arasında.

ZÜLFÜ LİVANELİ

Mutlaka gitmek istediğim bir konser. Hiç canlı dinlemedim ve bir Candan Erçetin'i bir de Livaneli'yi dinlemeden ölmeyi hiç istemem. 10 Temmuz'da Kuruçeşme Arena'da olacak. Biletleri 56-99 lira arasında.

RED HOT CHILI PEPPERS

Yıllardır beklenen bir konser bu bence. Kendileri 8 Eylül'de Santral İstanbul'da sahne alacak. Biletler 75-600 arasında değişiyor.

MADONNA

Veeeee asıl beklenen sona sakladığım bomba konser! Bebeğim 7 Haziran gecesi beni mutluluktan uçuracak eminim :) Türk Telekom Arena'da olacak olan konserin biletleri tükenmişti ama az önce Biletix'te satışta olduğunu gördüm sadece saha içi kategorisi tükenmiş. Fiyatları 110-635 lira arasında. Ben Şubat ayında satışa ilk çıktığı gün almıştım biletimi ve 2 gün içinde tükendiğinden hiçbir arkadaşım alamadı ve ben sanırım konsere yalnız gideceğim :) Yine de sadece Madonna'ya odaklanıp harika bir gece geçirmeyi planlıyorum (:

--------------------------------------------------------------------------------------------

Aklınızda olan, paylaşmak istediğiniz etkinlikleri bana yazın. Artık derse dönmem lazım yarın 3 sınavım var ve ben keyifle bunlarla uğraşıyorum, bakalım yarın ne yapacağım :)







0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter