Mayıs 11, 2012

Stili Sevilesi Kadınlar - Miroslava Duma

Aslında çok da modayla ilgili yazmayı planlamıyordum hala da öyle bir niyetim pek yok ama ara ara böyle tarzıyla, stiliyle pek çoğumuzu etkileyen kadınları yazayım diyorum. İlk isim benim için dünyanın en stil sahibi kadını Miroslava Duma. Eski Harper's Bazaar editörü Mira yıllardır nerede ne giymiş diye takip ettiğim, hani derler ya çuval giyse yakışır diye, bu sözün hakkını fazlasıyla veren bir kadın.
Önce günlük hayatında ya da açılışlarda giydiği kıyafetlerine bakalım,





Böyle sanki o marka sponsor olmuş gibi kocaman amblemli veya broşlu kıyafetlere ya da burnu açık ayakkabıyla çorap giymeye şiddetle karşı çıkarım ama bunu yapan Miroslava Duma olunca pek sesimi çıkarmıyorum (:  bu arada 2.resimde soldaki pelerin Lanvin, kendisine bayıldım!

Geçtiğimiz yıldaki Paris ve New York moda haftalarında beğendiklerim,






İlk resimdeki İbiş hali bile çok sevimli :) eteği ve kazağı Chloe, 2.resimdeki neon boncuklu hırka yanlış hatırlamıyorsam h&m,yanlış hatırlıyorsam da h&m'de aynısı var (: Turuncu ceketimsi elbise ise en sevdiğim kıyafetlerinden.



Ortadaki kırmızı takım Bottega Vaneta

Mutlaka o sezonun gözde olan parçalarını kullanıyor ama kesinlikle standart bir görüntüsü olmuyor, mutlaka kendini yansıtan bizi kalbimizden vuran bir parça kullanıyor. Zaten o karışık tarzı yakıştırmak çok zor ben bu kadar farklı parçaları birleştirsem 'deli' olurum muhtemelen :)

Son olarak da çok beğendiğim, açıp defalarca baktığım sokak modasının başarılı fotoğrafçısı Tommy Ton'la olan çekimleri. Ben çekimler keyfi yapıldı sanmıştım başta sonradan Symphony Boutique için olduğunu öğrendim. Kıyafetler de çekimler de harika,




Yeşil elbise Jason Wu















0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter