Mayıs 22, 2012

Cannes 2012 / 4-5-6


Cannes'dan tonlarca resim gelmeye devam ediyor. Prömiyerler, her film için ayrı resim çekimi, ödül geçitleri vs.. Gözlerimiz bayram ediyor diyeceğim ama geçtiğimiz 3 günde ben pek aradığımı bulamadım. Bir de aradan Billboard Müzik Ödülleri geçti orada da çok beğendiğim bir kaç elbise var ama burayı iyiden iyiye moda bloguna çevirmemek için kendime saklayacağım (: Ama bir bakın derim oradan da güzel kıyafetler geçmiş.
Evet festivalin ilk 6 günü içinde beni en memnun eden isimle başlamak istiyorum,

Diane Kruger


Elbise: Jason Wu. Haiti Carnival'da giydiği elbisesi benim hayatımda gördüğüm en iyi elbiseler listesinde ilk 5e girebilir. Renkler, kumaş, model tek kelimeyle harika! Ve bu kadar iyi kombinlenip, taşınabilirdi.


Elbise: Vivienne Westwood Couture
Ayakkabı: Jimmy Choo. Pul payet çok sevmem ama bu elbise benim fikrimi değiştirmek için yeterli. Kötü denebilecek hiçbir şey bulamıyorum.
*Vintage küpelerini Karl Lagerfeld hediye etmiş. Kıskandık mı? (: -hem de nasılllll!

Mia Wasikowska & Jessica Chastain


Jessica Chastain gerçek yüzünü yavaş yavaş gösteriyor sanırım ya da bir silkelendi kendine geldi :) Muhteşem seçimler yaptığını görüyoruz. Payetli elbisesi Gucci. O kadar dozunda kullanılmış ki ışıltılar ne göz yoruyor ne de dahasını istetiyor. Saçı da çok hoş olmuş. Tam not benden.

Ailemizin kızı saflığındaki Mia çok sevdiğim bir renk olanlar mürdüm tercih etmiş. Elbise J.Mendel. Önü örgülü saçı, sadeliği süper. Mezuniyeti olanlar için iyi bir seçenek bence.



'Lawless' filmlerinin fotoğraf çekiminde Jessica Herve L. Leroux, Mia Prada elbiseleriyle çooook tatlılar! Ben pek makyaj sevmem sabah erken saatlerde uykusuz evden çıkarken ruh gibi gözükmeyeyim diye allık sürerim en fazla ama yani bu Cannes ve Mia keşke biraz makyaj yapsaymış Ben bile özel günlerde bir rimel ruj falan sürüyorum (:

Berenice Bejo


Elbise: Prada. Bomboş bir portföyle gelmeseydi, biraz saçına başına özen gösterseydi, o elbise üstünden düştü düşecek gibi gözükmeseydi belki beğenebilirdim. Nerede o ilk günkü halin be Berooo! Ama elbisenin renkleri çok güzel, hakkını yemeyeyim.

Barbara Palvin


Dünyalar güzeli 18 yaşındaki model kızımız muhteşem bir Valentino Couture giymiş. Saçına makyajına ve çantasına da ba-yıl-dımmm!

Li Bingbing


Elbise: Gucci. Baya gelinlik bu (: Sevdim ama işlemeleri çok hoş duruyor.

Cheryl Cole


Elbise: Stephane Rolland Couture. Deja vu oldum sanırım, Eva Longoria'da buna çok benzer bir elbise giymişti. Bunun kuyruğu daha kısa ama kesip diz battaniyesi falan yapabilir :)

Erin Wasson


Elbise: Antonio Berardi


Elbise: Oscar De La Renta. Kırmızı işlemeli elbiseyle ilgili yorumsuz kaldım beğensem mi beğenmesem mi bilemedim ama bu siyahla pastel renklerin kullanıldığı elbise müthiş. Oscar De La Renta'nın kötü elbise yaptığını hiç görmedim zaten.

Bianca Balti


Elbise: Dolce&Gabbana. Esmeralda aramızda (:

Salma Hayek & Jennifer Connelly


İkisinin de tercihi Gucci. Salma Hayek'in o dudaklarını büzüp şuh bakışlar atan haline karşılık Jennifer Connelly'nin inanılmaz sempatik duruşu çok daha hoş sanırım.

Naomi Watts


Fazla nostaljik elbisesi, Gucci. Çok 20lerden fırlamış gibi gözükse de kötü diyemeyeceğim kadar iyi :)

Lana Del Rey


Vanity Fair&Gucci partisine herkes Gucci giyip gitmişken benim isyankar bebeğim Moschino tercih etmiş. Çok sade ama çok güzel. Saçını-makyajını yapan insanı gidip öpesim var,harika olmuş.

Jada Pinkett Smith


Elbise: Emilio Pucci. Kendisi günlerdir baya bir kırmızı halıda göründü ben haksızlık ettim sanırım biraz, yazmadım hiç. Bu elbise çok hoş ama ışıl ışıl, yazmamak olmazdı.

Anne Consigny


İki elbise de Alexis Mabille. Renk seçimlerini modelleri çok başarılı buldum. Her şeyiyle çok ölçülü olmuş.

Li Bingbing


Elbise ve çantası Gucci. Petrol mavisi derin dekolteli elbisesine aşık olmuş olabilirm :) hem çok iddalı hem de çok sade törenin doğru seçimler yapan katılımcılarından, tebrik ediyor devam ediyorum..

Caroline Sieber


Elbise: Alessandra Rich. Elbiseye önden bakınca rengi, kemeri her şeyi harika gözüküyor ama arkasındaki o puantiyeli kuşak dünyanın en gereksiz detayların biri olabilir. Sanki kumaş yetmemiş de oraya elde olan kumaşı dikmişler. O kadar saçma bir desen seçimi görmedim. Tamamen elbiyle alakasız.

Irina Shayk


Muhteşem bir Roberto Cavalli elbise giyen Irina'ya bayıldım. Tüm ayrıntılarıyla inanılmaz alımlı olmuş. Bebeğim Irina devam et böyle.

0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter