Mayıs 19, 2012

Cannes 2012 / 1-2-3


Valla festivalin bitmesini beklersem yüz binlerce resim koymam gerekebilirdi :) ufak ufak kırmızı halı resimlerini yazayım dedim bende. Kim hangi kıyafeti, hangi gün, hangi prömiyerde ya da hangi ödül verilirken giymiş yazmakla hiç uğraşmadım çünkü çıldırmış gibi gün içinde 2-3 kıyafet değiştiren deli kadınlar var :)
Kişilere göre inceleyerek gidersek daha iyi olur diye düşünüyorum ve festivalin sunucusu ile başlıyorum,

Berenice Bejo


Kırmızı Louis Vuitton elbisesiyle inanılmaz güzel görünüyor. Saçı makyajı ne az ne fazla çok beğendim. Bu uçuş uçuş elbiseler çok yaşasın (:

Jennifer Connelly


Elbise: Gucci
Sade, siyah bir elbise seçen Connelly biraz sönük kalmış gibi ama doğallığı onu kurtarıyor. Yine de çok basit bir kokteyle giyebileceği bu elbiseyi Cannes film festivalinde giymeseydi daha iyi olabilirdi :)

Jessica Chastain


Çiçekli elbise ve siyah puantiyeli elbise: Dolce&Gabbana
Beyaz elbise: Alexander McQueen
Geçen yılki Oscar ödüllerinde giydiği muhteşem McQueen elbiseyle beni kendine hayran bırakan Jessica bu sefer biraz hayal kırıklığına uğrattı. Beyaz elbiseye yine bir McQueen olduğu için laf söylemek istemiyorum ama belki Jessica'nin göğüslerinden belki de başka bir sebepten pek içime sinmedi. Puantiyeli elbise de çok paçoz bence. Ama çiçekli elbise o kadar güzel ki diyecek bir şeyim yok (:


Elbise: Giorgio Armani.  Kendini affettirmeye çalışıyorsun biliyorum tatlım ama bu muhteşem elbiseyi ve takıları seçen zevkin diğer o elbiseleri nasıl seçti bilmiyorum :)

Fan Bingbing


Renkli elbise: Christopher Bu. Elbisenin modelini değil ama kumaşını çook beğendim. Saçıyla ilgili konuşabileceğimi sanmıyorum :)
2. elbisenin bir Elie Saab olduğunu söylememe gerek bile yok o muhteşem kumaş ve model tasarımcısının adını bas bas bağırıyor zaten. Törenin en şıklarından biri kesinlikle bu bence. Ah bir Ellie Saab için neler vermezdik değil mi? :)

Freida Pinto


Siyah ve yeşil elbise: Atalier Versace
Çizgili etek-bluz: Salvatore Ferragamo ve çok kötü :) Anlamadım yani 'amaan Salvatore olsun ne olursa olsun' demiş olması lazım bunları giyebilmek için.


Elbise: Michael Angel. Peplumun her elbiseyi güzelleştirebildiğine inanıyorum, bu da bunun örneklerinden biri. Yalnız keşke ellerinde ve ayaklarında aynı renk oje kullansaydı çok önemli bir detaydır bu bence.

Eva Herzigova


Elbise: Dolce&Gabbana. Eva'nın dip boyasının geldiğini görmezsek muhteşem görünüyor. Ben altın ve gümüş rengini asla bir arada kullanmam. Yani gri-gümüş tonundaki kolyeyle dore çanta kullanmam için beni kesmeniz lazım (: Ancak bu benim çok şahsi bir fikrim olduğu için bunu da görmezden geliyoruz ve çok zarif olduğuna kanaat getirip devam ediyoruz..

Salma Hayek


Elbise: Gucci. Klasik tercihlerinden biri olan Gucci'yle gördüğümüz Salma Hayek tam bir latin ateşi olduğunu bir kez daha göstermiş bence. Saçını beğenmedim sadece bir de artık fiziksel deformasyon mu yoksa elbiseyle mi alakalı bilmiyorum ama kol altı kısmı biraz rahatsız edici.

Diane Kruger


Elbise: Versus
Ayakkabı: Jimmy Choo. Elbise için ne desem bilemedim ilk gördüğümde 'bu ne hizmetçi elbisesi gibi' dedim, sonra gözüm mü alıştı artık beğenir gibi oldum, yorumsuzum yani :) Ayakkabı çok başarılı.



Elbise: Giambattista Valli. Ennnn şık bir diğer elbiseye bakıyorsunuz şu an (: Herkesin inatla 'mint' dediği, bir TDK elçisi olarak benim de inatla 'nil yeşili, açık turkuaz vb.' dediğim renkteki elbisesi çok şık. Diane Kruger her zaman her haliyle zarif görünmeyi nasıl nasıl başarıyor bilmiyorum. İnanılmaz bir duruluğu var kadının.


Elbise: Calvin Clein
Ayakkabı: Givenchy. Yine hala duru ve güzel ama gündüz gördüğü Salma Hayek'e özenip memelerini pörtletmeseydi keşke. Bu ayakkabı modelini de bu yıl pek çok yerde göreceğiz sanırım.

Jane Fonda


Elbiseler sırasıyla: Versace, Roberto Cavalli, Stella McCartney. Diyecek bir şey yok, kadın muhteşem, vücudunu tanıyor ve ne giymesi gerektiğini biliyor. Saç kesimi ve makyajları hem yaşına hem tarzına uymuş. Maşallah diyor ve geçiyorum (:

Eva Longoria


Elbise: Marchesa. Yine markasını bağıran bir elbise. Ben olsam akşam eve döndüğümde 'elbisem tüm gün yerleri süpürdü mahvoldu' diye bir tur ağlardım sanırım (: Törenden sonra elbisenin kuyruğunu kesip birilerine battaniye diye hediye edebilirsin bence Eva :)


Siyah elbise: Alberta Ferretti.
Beyaz elbise: Emilio Pucci. Birileri bu kadına 'uzun kuyruklu elbise giymezsen seni döveriz' falan demiş galiba (: Yine de çuval giyse yakışır tipli, şansını sevdiğim(!) bir kadın Eva. Sanırım bodur tavuk her daim piliç :)

Marion Cotillard




Her iki elbise de Dior. Lacivert tuvalet Dior Couture.
Sarı ayakkabı: Versus. Bu kadına bayıldığımı, hayran olduğumu söylemeden edemeyeceğim. O nasıl bir güzellik nasıl bir zarafet. Oyunculuğu konusunda da kesinlikle takdir edilmesi gereken bir kadın. Ve yine her zamanki gibi çok sade ve şık. O muhteşem yüzü yeter zaten kendisini beğenmem için.

Naomi Watts



Elbise: Marchesa. Elbisenin rengi çok güzel. Ama bu balık model elbiselerden törende fazlasıyla gördük bana gına geldi sanırım, yine de elbisenin hakkını yememek lazım tabii. Ayrıca törendeki en iyi makyajlardan biri de Naomi'ninki bence. Kolye başta biraz alakasız gelse de değişik bir hava katmış, sevdim.

Lana Del Rey



Elbise: Alberta Ferretti. Lana bebeğim o güzel ve somurtuk yüzüyle yine mutlu etti beni (: Saçı başı her şeyi iyi hoş ama o demode ruj rengi ve 3 metrelik tırnaklarına biz çözüm lazım (:

Tilda Swinton



Kendisini boğma isteğimden daha önce bahsetmiştim sanırım (: Ama bu sefer öyle gerizekalı şeyler giyip gelmemiş sinirlendirmedi beni. Kıyafetlerinde tercihi Haider Ackermann. O bronz renk elbise biraz kötü gibi ama Tilda Swinton'ın geçmişine bakarsak bu elbiseye harika bile diyebiliriz. Onun dışında etek bluz ve pantolon bluz kombinleri tören için sade belki ama beğendim.

Bu arada takıları tek tek yazmadım hemen herkes Chopard tercih etmişti, başka mücevher markasına denk gelmedim diyebilirim.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eveeet törenin ilk 3 gününde giyilen kıyafet sayısından kalan 9 günle ilgili post yazarken bilgisayar başında yaşlanacağıma inanmış bulunmaktayım (ki yazmadığım kıyafetler de var). Sıkılmamışsınızdır umarım. Siz kime ne yorum yaptınız hadi paylaşınnnnn..


0 yorum:

Yorum Gönder

yorumsuz kalmayınnnnn (:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© Elif'in Mesajı Var, AllRightsReserved.

Designed by FashionsLetter